Helt Otrolig låt.....

Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig, så ställ ner ditt glas och följ med mig hem.
Men du, din söta kompis har hon någon pojkvän? om inte så har jag en kompis till.

(Jag vet du vill ha mig)

Jag vaknar en dag, är sliten och svag, det som hände igår det har satt sina spår, så i sängen jag ser, det ligger nån mer, en vacker blondin trots att jag var ett svin. Det som förvånar mig mest är väl utan protest följ med hem till mig, jag menar shit vilken tjej. Så nu ligger vi här, för du vet vem jag är och det är väl ganska så lätt när man gör på mitt sätt

Han sa:

Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig, så ställ ner ditt glas och följ med mig hem.
Men du, din söta kompis har hon någon pojkvän? om inte så har jag en kompis till.

Verkar så bra, men inte idag, hon var ju så på och det kan jag förstå, men nu glömmer vi det, så lätt som det é,
jag tar på mig och sen skickar jag henne hem

Han sa:

Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig, så ställ ner ditt glas och följ med mig hem.
Men du, din söta kompis har hon någon pojkvän? om inte så har jag en kompis till.

Killen, mannen nu é det såhär du måste faktiskt fixa det där, bruden ligger och sover för fan, säg till henne stick och var en man, polarna vet ännu inget vad bra, kom igen mannen gör det idag

Ingen sliskig komplimang, ingen fin restaurang, allt man behöver göra det var att viska i hennes öra: jag vet du vill han mig

Han sa:

Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig, så ställ ner ditt glas och följ med mig hem.
Men du, din söta kompis har hon någon pojkvän om inte så har jag en kompis till.

Han sa:

Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig, så ställ ner ditt glas och följ med mig hem.
Men du, din söta kompis har hon någon pojkvän om inte så har jag en kompis till.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 00:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0