Någon gång ska du få veta.....

Hejsan Alla folk...själv så har man gått och blivit 20 och fått sig ett jobb på två månader så vi får se om jag får förlängt där det hade varit kul.....Har även också gått och piercat naveln så det blev skit bra man måste leva farligt någon gång i livet också...Nu återstår bara en tatuering..Och jag lovar det blir snart...;)

Såg precis på Sex and the city The Movie skit grym film...Varför kan inte "Love" vara så i verkligheten...Bara det med Kärleksbreven till henne gjorde mig gråtfärdig....Varför kan inte jag få sådanna....Saknar någon att älska och kramas med så himla mycket....Men min dag kommer....

Ja hur i hela världen ska jag någonsin kunna berätta för dig hur jag känner och hur jag vill att det ska vara...Detta kommer aldrig att fungerna...hur fan ska detta gå...

Jadu varför ska kärlek och allting vara så himla svårt jag bara undrar....Helt ärligt....Jag fattar inte...Och det är otroligt...Tänk er in i min situation är väldigt trött på att vara ensam men ensam och ensam har jätte många goda vänner och dem älskar jag jätte mycket det betydet allt...Men hur i hela världen ska man göra för att inte känna sig ensam eller den sista i välden som är singel....Det är verkligen skit tråkigt at vara själv ingen att dela saker med men men min dag kommer är ju inte så gammal än så vi får verkligen hoppas att jag inte är ensam hela livet för det hade varit för jävligt....Men en sak ska ni veta hur i hela världen berättar man för någon att man har älskat dem länge utan att såra alla runt omkring och jag kommer alltid att vara det svarta fåret oavsett om jag berättar eller inte gör det....Men som sagt folk ser det på mig men den enda som inte ser det är DU......

Tack mina vänner för att ni finns Sandra,Camo, Lisette Och framförallt jönsson ni betyder så himla mycket för mig det går inte att beskriva på långa vägar hoppas ni alltid kommer ihåg det...Och till sandra jag önskar verkligen att vi aldrig blir ovänner för du är den underbaraste vän jag har...<3....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0