I wish I could see you everyday. To be able to hug you, kiss you, lay with you everyday. But we can't..not just yet. But I promise one day really soon we will, we will baby

Hej....

Lördag idag...

Har fått köpt alla julklapparna jag ska ha köpt det gjorde jag idag på nova pappa släppte av mig där när han skulle till biltema......Köpte spel till brossorna...Och Bionicle till min minsta brossa han ville så gärna ha det....Köpte ljusmachetter till mamma så nu blev uterummet riktigt fint...

Har även lagat lite mat vi hade chilli con carne riktigt smarrigt....Hade även myskväll med chips och dipp till en kväll med familjen framför tv...Men det blev inte så bra som jag hade hoppats...Hade hoppats på att Scotts skulle vinna dansbanskampen men så blev det inte men än är det inte slut de ska ju vara med i melodifestivalen så jag hoppas de vinner där istället..De är ju grymt bra....=)

Har laddat ner 8nya filmer tänkte se någon nu innan jag ska sova hade jag tänkt....Kanske se Santa Claus 3 eller The perfect Holiday vet inte får rådfråga brossan han ska se den med mig....Blit säker skit bra.....

Peace Out....

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad härligt att ha julklapparna färdiga själv ska man fixa dom sista imorgon. Hoppas filmerna var bra. Puss

2008-12-22 @ 20:36:36
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0