Pratar för döva öron...

Egentligen hur ska man få en person att lyssna...Jag undrar verkligen hur mycket jag än försöker så lyssnar absolut ingen men men vet inte längre ut eller in...Alltihop är allmänt jobbigt...Vänner som man trodde var ens vänner fattar absolut ingenting...Men men vad ska jag begära....men som sagt det är inte lönt att jag ens förösker prata med folk de lyssnar ändå inte vissa kanske lyssnar men resten som man verkligen vill ska förstå lyssnar inte och hur jobbigt är inte det...är trött på att vara osynlig inför alla..Är verkligen trött på det....Psykiskt knäckt kallar jag mig själv och det passar mig för tillfället..vet inte hur jag ska göra för att gå vidare eller få folk att lyssna eller bry sig..

Jag tycker att folk visar alldeles för lite känslor för varandra och likadant med ömhet och värme...Var fan har de sakerna tagit vägen...Men så är väl läget just nu i detta samhälle...Fattar bara inte varför allting har blivit så in i helvete krångligt...Så var snäll och upplys mig om varför allting händer...För jag fattar inte..

Jag förstår också att folk säger att allting händer för att det ska göra det..Och allt händer för en anledning..Ja men varför är då den stora frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0