Pretty In Pink



Hejsan...


Läget??? It's Fine....


Denna månaden har faktiskt varit rätt bra..Mått bättre än på länge och det är skönt...


11Mars...Födelsedagskalas hos tim han blev 17år.. Känner sig gammal nu....Många där man inte vet vem det var...


12Mars...Hjälpte Maria att flytta...


13Mars Jonas Blev 40år....Trevligt...


15Mars....Joakim blev 10år....Jätte roligt 10år äldre än joakim är man ...Usch....Firade jonas på kvällen FEST!!!!!..Trevligt trevligt..Det var faktiskt jätte roligt....Tills jag började gråta..Känslorna svämmade över...Inte alls roligt men men det är sådant man får leva med...


19Mars Mikael fyllde 15år...Moppe för honom...Han kör hela tiden nu....Han tycker det är skit roligt....Han blir denna familjens värsta moppe nörd..Haha


23Mars...Nicke&Sofia var här på besök...Jätte roligt har alltid roligt med Sofia roligt att leka med henne och prata med henne roligt med dem när de är små...


25Mars hämtade ut mina paket posten..En Mff tröja i rosa och vitt skit snygg och väldigt mysig....Sedan köpte jag ett Linne i rosa som var lite längre..Skit snyggt...Ett set som man skulle sova i också..Men tyckte det var för fint att sova i men men vi får se...Och så köpte jag nya underkläder i rosa och vitt med roser...Skit snyggt och blev skit snyggt på faktiskt också..Jätte sexigt....


26Mars var och handlade på Nova med Camo...Skit trevligt...Köpte guitar hero till Mikael&Joakim i födelsedags present vilken underbar syster jag är..Haha...Så det spelar det som satan nu..Haha de ska slå Henrik säger dem så Henrik skulle komma hit på en duell i helgen eller vad det blir....


27Mars spelade Guitar hero med per för han var ledig igår..Trevligt..


28Mars idag...Ska kanske in till lund och köpa skor men det är fortfarande inte bestämt...Pratar just nu med Camo...Riktigt trevligt...Har saknat att prata med folk...


29Mars imorgon kanske Motor mässan......


30Mars...Söndag...Fira Sofia hon blir 2år den 31mars..Så det ska bli trevligt hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0