If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were.

Hej......

hänt en del sen sist faktiskt.....

Julpyntade fredagen den 21:e skit kul som vanligt...Tycker det ärkul med jul...men mamma hatar det verkligen....vi får se hon kanske tycker om det när alla hennes barn har flyttat hemifrån....

Fest den 22 november...Skit kul och jag var ju crew och allt...Det blev skit kul i alla fall Sandra hon blev 20 så hon slo på stort och hyrde torna stugan....Köpte smörgåstårta vanlig tårta med en bild på...Vi gjorde även snittar, hällde upp välkommst drinkar...Dukade fram lussekatter,kaffe och pepparkakor....Både barnvänliga och vuxenvänliga...Faktiskt skit kul....Mycket mycket gott.....Men jag skadade ryggen trillade och slog ryggen i ett köksskåp men men man är lite öm faktiskt men det blir säkert skit bra tillslut...Det var SKIT KUL i alla fall...Dansade lite grann dansade lite med camo alltid kul att dansa med folk som kan..Dansade också med sandras bror bugg...KAN DU BUGGA......Haha....Mycket kul....
Var hemma ungefär vid 03:00 så sen somnade man direkt där....Kommer bilder senare ska få dem först....=D

Söndagen var faktiskt lugn...kände faktiskt inte av spriten inte ens tequillan...Faktisk bra det....men det blev ändå en lgn dag för man var jätte trött och öm i ryggen...

Måndagen fortlöpte precis som den brukar inte så fort för det finns inte så mycket att göra...Men det blev i alla fall lite gjort.....

Tisdagen precis exakt samma som måndagen fast att jag spelade lite spel..The sims herrgård och trädgård...faktiskt kul mycket nya saker....

Onsdag som idag då alltså har pyntat julgranen...den blev skit fin och lyser lite diskret i vardagsrummet..Och satte även upp tomtar på deras hyllor och har bytt till julgardiner....Det är ju julskyltning i veberöd på söndag...Ska bli kul....Alltid kul när något händer.....
Såg en film idag Lucky You en riktigt värdelös poker film hatar verkligen sådant...Så onödigt att förlora så mycket pengar i det...

Ser just nu på Transporter 2 den går på kanal 6..Verkar vara en jätte bra film faktiskt...En riktigt bra action....

Funderar också på idéer till julklappar till familjen och till sandra&camo vet inte ett dugg vad jag ska handla till dem men jag får hoppas att jag kommer på något innan den 24...Hahah

Har även tagit bort min percing i naveln...Den blev inte bättre så nu får den läka istället sen får vi se om det blir en ny...Men jag tror inte det...Ska jag pierca mig så  blir det i näsan eller så tattuerar jag mig istället.....Vi får helt enkelt se hur det blir...

Ska även till arbetsförmedlingen en dag och få mina lappar påskrivna antingen på fredag eller måndag det är ju den sista i denna månaden på söndag...så och den ska egentligen vara inlämnad då....

Peace Out.......

Kommentarer
Postat av: Marcus

Verkade som ni hade kul i lördags.. Hopps de e bättre i ryggen. Du måste vara rädd om dej..

Kram

2008-11-26 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0