Here I Go Again On My Own....

Hej....

Fredagen  7/11
Fest i sjöbo..Marcus hämtade Andreas&tobbe och sedan mig...Och som jag hade anat så körde de fel men de hittade i alla fall...Så bara lite mobbigt på väg till sandra...Hade sedan kul vi satt och spelade spel Trivial Pruisuit och vi började på lunda spelet men det blev inte så vi spelade monopol istället och så drack vi lite också...Hemfärd ungefär vid 01:30 och sedan en tripp till veberöd för pojkarna var sugna på nattamat...Och sedan hemmestorp för att lämna av kära mig...=)

Lördag 8/11...
Tog man det ganska så lugnt alltid skönt det....

Söndagen 9/11....
Var hos farmor&farfar på middag det var ju fars dag...De bjöd på potatis,sås,köttfärslimpa och skinkstek alltid lika god mat hos farmor&farfar....Farfar hade även köpt en ny katt Tarzan så söt så......Städade även mitt rum och läste lite...

Måndag 10/11 Sitter just nu och kollar folkhögskola och yrkes utbildning men jag hittar inget som man kan tänkas göra allting är så svårt jag ska ju inte bli proffessor direkt....

Tisdag hände det inte så mycket tog det lugnt och sökte lite jobb alltid så himla roligt....

Onsdags  12/11
Var öppet hus på de flesta gymnasie ...Hade varit kul att åka och träffa lärarna men det det blev inte av...Brossan ska givetvis vara med på öppet hus i ystad han går ju fordon...Så...Och min andra brossa ska i Sjöbo och kolla transport programmet så det blir säkert skit bra..... :D

Torsdag 13/11
Är jävligt trött på folk som vill att man ska ställa upp för dem hela tiden när de inte ens ställer upp för mig..Fy fan för er....

Fredag 14/11
Väntar fortfarande på fotona från min födelsedag och fotona från Midsommar....Så och det var många många månader sen det var midsommar och min födelsedag.....

Per åkte till Dennis...De skulle lana och sådant så de satt nästan i tre dygn och spelade deras jävla lan spel....

Lördag 15/11
En lugn kväll med lite vin och spelade lite spel med familjen och såg beck på tv....Alltid kul.....

Söndag 16/11...,...
Även en lugn hemmakväll alltid skönt...Läste även slut en bok Älskar du så Älskar jag......Igår såg jag stardust e skit bra film inte alls som jag trodde faktiskt den var mycket mycket bättre än jag trodde...=) Helt toppen....

Måndag 17/11.....
Var i lund pappa var inte och tog sputa han måste ju ha det i sitt jobb...Så var jag på nova och köpte hårfärg,mascara,foundation, present till sandra, halsband,öronhänge,&armband till mig tills på lördag..Ska bli skit kul...Ett riktigt fylleslag hoppas jag att det blir....Köpte även en tidig födelsedagspresent till mamma idag en brocsh...Riktigt fin,,..=)...Har även spelat lite sims 2 livet i lägenhet...Vill ha de nya det kommer ut den 20:e denna månaden det måste jag ha..=)....Just nu är det Fotbollsgalan alltid lika trevligt Zlatan kan bli unik ikväll om han tar guldbollen för 3:e gången...

Tisdag 18/11
Ska nog putsa fönstren så jag kan få börja julpynta ska bli kul med lite julpynt och slingor där ute det har ju blivit så mörkt...


Peace Out....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade kul den fredagen..hehe..

Synd man inte kan komma på festen till helgen. hade varit kul att var med. kram

2008-11-17 @ 21:43:45
Postat av: andreas

jaså du handlade osså presenterna på nova. a men de va en trevlig fest:P

2008-11-23 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0