Catch me if I'm falling

Hejsan Hejsan...Onsdag ja eller rättare sagt Torsdag klockan är ju 00:05....

Idag har jag sökt fyra jobb på jula i malmö...Så vi får se hur det blir....

Har också laddat ner lite musik idag men jag hittar inte remixen på Beacus I Love You och den som är så bra...Någon som har den??

Fick reda på att min telefon är lagad nu får den på fredag vad skönt så slipper man den gamla tegelstenen jag har nu så.....ska bli skönt med min egna telefon....

Försöker ladda ner one tree hill 6x09 ska bli kul att se det..den bästa serien......

Johanna och dennis har gjort slut...de försökte men det gick inte längre än 3år och 6 månader....

Jag tittar just nu på Crossing Jordan alltid trevligt...det går ju bäst program på natten så...För på dagarna går där bara skit...

Hade tänkt leta fram en bok som jag ska läsa...En riktigt riktigt bra kärleksbok....får se om jag i hittar någon bara..

Kärlek är verkligen jätte svårt...Det är så svårt att ge sig in i och ta sig ur....Man är rädd för att bli sårad man är rädd för att ge efter för kärleken....När ska människan sluta vara rädd....Tror aldrig det kommer att hända människan i sig kommer alltid att vara rädd för att ge sig in i kärlek.....Det svår är väl att man är rädd för att bli avvisad det är nog det värsta...Men egentlige så kan man inte få mer än ett NEJ....Man måste våga chansa också..Jag hoppas verkligen att fler folk ska börja göra det men vet aldrig vad som kan hända...tänk så hittar du din drömprins/prinsessa och lever lyckligt i alla dina dar....Men det finns ju just det ordet TÄNK OM....Det kommer alltid att finnas där hur du än vrider och vänder på det så finns det alltid där tänk om......

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0