Stay With Me!!!!

Hejsan Svejsan....
Jag är grymt trött sitter här och slöar vi datorn och joakim vid playstationet så det är jätte kul..Joakim spelar Guitar Hero 3....Somnade på bussen hem inte alls bra...Brukar inte göra det men som sagt jag var ju uppe tidigt ;)

Idag var det Auc inte kul alls men men det är ett måste så det får gå....Men fick i alla dall gå tidigt för att vara barnvakt för mamma&Pappa skulle på möte...Så det är ju lite bättre.....Var även hos arbetsförmedlingen idag..Precis som alla andra veckor men nu slipper jag åtminstone gå dit där en gång i veckan nu kan jag skicka det via mail till min handläggare istället så det är ju faktiskt bra det.....Mycket bra...

Fick höra Kalles alla upplevelser idag och jag ka säga det..De är inte rumsrena direkt...Riktig vulgärt..Hahah

Imorgon är det fest Lilla Sofie blir 20..Ska bli mycket trevligt...det ser vi fram emot ska du få göra bort dig som jag gjorde på min fest..Haha.....Ska också ut och handla presenter imorgon till Sandra&Sofie ska bli kul...Jag vet redan vad jag ska köpa till båda två...så det ska bli kul det....

Söndag är det kalas i svalöv hos Maria hennes Pojkvän blir 40år så det ska bli kul det också...Träffar inte dem så ofta så det ska bli skoj....Och innan det är det tipsrunda i veberöd ska bli kul...Hade ju alla rätt förra veckan trevligt trevligt..Men Mamma hon vann hela....Hon var närmst på skiljefrågan....;) Det retar pappa lite..Haha

Nästa helg igen är det Western Helg i tydinge vill jätte gärna dit där...Eller så tänkte jag ordna en egen fest men jag vet inte hur jag gör....Vi får se någon som har någon idé???

Mamma och dem ska nog ta hem husvagnen den helgen också så det blir sista helgen där uppe innan vintern så det är lite tråkigt faktiskt....Men jag trivs egentligen inte så bra där uppe längre...För många STOLPSKOTT men men man får stå ut....

Denna veckan här även bra program på tv börjat...Ugly betty,Grey's Anatomy och  Desperate Housewives...Har även sett lite nya avsnitt av One Tree Hill..Det programmet är skit bra......

Läste idag på afronbladet.se sjukt så många som förvinner hela tiden det är hel skumt...Men me jag hoppas att de åtminstone hittar någon i livet..Hon Natalie som var försvunnen hittade de ju död...Och det var ju hennes pojkvän som gjort det..Det är idiotiskt som folk får lov att betee sig...Vilka människor kan man lita på om hon inte ens kunde lita på sin pojkvän...Skumt....

All musik som denna familj Magnusson har haft har nog försvunnit Pappas&Mammas externa hårddiska har lag av bara sådär...Helt jävla idiotiskt hur kan den bara göra det...Helt otroligt men men de har ju garanti på den så det kanske kan bli lagat....Vi får se det bli säkert jätte bra det mesta brukar bli det..Eller inte....

Min Piercing är skit jobbig den flyttar sig och har sig hela tiden så den läker ju inte..Men det är ju inte Mulliga Människor som ska ha navelpiercing tydligen fick höra det av henne som gjorde det...Skumt men men vi får hoppas att den snart blir bra och läker helt och hållet.....

Är så in i helvete trött på folk med förutfattade meningar speciellt när man inte ens vet vem personen i fråga är...Mina vänner är mina vänner inte dina...Och det kan jag vergligen lova de tycker säkert inte om dig i heller....Folk är olika men det fattar du tydligen inte....Men men du kommer aldrig att ändra dig men det kanske är därför ingen tycker om dig....Jävla Ögontjänare....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0