Fredag 5 September 2008

Hejsan Hejsan..

Hur är läget??? Jodå det är bara bra..Då har vi det avklarat... ; )

Idag har man sökt några jobb men det finns inte så många att söka om man inte har någon utbildning till det....Och det finns ju inte så många jobb inom min utbildning direkt....

Försöker planera någon fest men vet inte riktigt hur jag ska planera det hade varit skit kul med en fest snart kanske nästa helg..

Idag har man också städat lite blev riktigt fint faktiskt..I någon dag till sen ser det likadant ut igen...Haha...

Har också pratat lite med lisette idag alltid lika kul.....

Igår var det översvämning på Skyttet...Inte alls bra...

Bakade också igår..Gjorde smulpaj med äpple..Blev riktigt gott....Det får jag göra om...Ska snar försöka mig på att baka Blåbärspaj..Ska också bli roligt...

Denna veckan har gått riktigt fort...I måndags var man på arbetsförmedlingen och fick en liten smärre utskällning som jag inte förtjänade....Men men så är de på arbetsförmedlingen...Jag kan ta deras jobb om de nu ska klaga så mycket men men de kan fara åt helvete....Får se om det blir bättre på måndag.....Men jag tror knappast det.....

Mikael har också fått lagat sin moped jag hämtade ju grejorna han beställde i måndags så nu funkar den utom att kopplingen inte går men det löser de nog idag...Inte så stort problem....

Torsdags var farmor&farfar och hälsade på..Alltid lika trevligt....

Imorgon är det Hälsans dag i veberöd sks bli lite kul om man kommer in där..vill ju göra manikyr farmor sa att det inte var så dyrt....Vi får se....

Tomas Jeppsson har också gått bort...Vila I Frid...Du var väldigt omtyckt och väldigt saknad.....

Fick vykort på posten idag...Alltid kul...Det var från annika hon har varit i Kreta...Alltid skit skoj...

Har även också hämtat ut mitt paket på posten,,Där jag beställde ett par byxor,lite underkläder, Och ett nattlinne blev skit snyggt.... ; )

Har även sett en ny film Never Back Down var en riktig höjdare film så den måste ni se...Det handlar om thai boxning eller något sådant och den är skit grym den filmen...

Såg också en film som hette Kärlek på hal is..Den var faktiskt också skit bra...Rekomenderar båda två faktiskt.....

Har nästan fått tillbak all musik som försvann när min hårddisk pajade så det är jag väldigt nöjd med.... =)

Vill snart gå oc tatuera mig men jag vet inte hur jag ska kunna få fram bilden jag vill ha..Den ligger på mobilen som ett tema...Någon som ver hur man gör då????? För jag har inte en aning....


Har inte mer att skriva nu...Ha det bra..Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0