Kärlek något man behöver eller klarar sig utan????

Hejsan Svejsan...Fredag idag ja eller egentligen lördag skit samma..

Jag mår skit har ont i den lilla näsa jag har är skit jobbigt att vara förkyld hatar verkligen det..Men men får hoppas att det snart går över.....

Ja vad ska man mer skriva här då....Man börjar känna sig lite ensam faktiskt...Många vänner har man men man träffar inte dem så ofta så jag får ställa till men en brakfest de som kommer kommer...De som inte gör det vet jag ju var de står...

Tittar just nu på Mångalen en underbar film som vanligt en Kicki film...Helt underbar romantik och kärlek...Hade önskat att man nån gång fick uppleva en sån obegränsad kärlek...det hade varit trevligt...Någon som känner samma sak som mig?

Egentligen vet jag inte vad kärlek är bra till folk vågar inte visa sin kärlek på rätt sätt det är det skumt för älskar man någon så borde man ju visa det..eller om man tycker om någon borde man ge det en chans eller????

Men hur ska man göra i det läget jag är skit rätt för att bli avvisad hur ska då jag nån gång hitta min DRÖMPRINS...Det kan man verkligen undra...Allting inom KÄRLEK är så fruktansvärt svårt...Och jag vet också att drömprinsen inte finns..Och att dagens kärlek inte är som den borde vara som den var på mina föräldrars tid...Oändlig kärlek som de upplever och jag ser det så här jag tror aldrig någonsin att någon/något skulle kunna dela på dem...En sådan kärlek vill jag ha att man gör allt för den man är ihop med och verkligen bryr sig om varandra....Sen kanske jag är för romantisk man vet aldrig men jag kan ju säga det att jag har varit med om ett helvetes förhållande och ett sådant tänker jag inte ha igen...Jag tänker slåss för mina vänner och ingen människa ta ifrån mig min personlighet eller mina vänner för de betyder allt för mig...

Min åsikt ta inte illa upp då ska ni inte läsa denna blogg...
Jag tycker att sådanna människor som "hoppar" runder hos alla inte egentligen är lyckliga bara min åsikt jag kan också säga att jag kommer aldrig att hålla på så...

Tror ni på kärlek vid första ögonkastet jag vet faktiskt inte vad jag tycker längre men jag tror inte att man kan bli kär efter första ögonkaster där emot kan man bli kär i en personlighet och det är så jag tycker folk ska se på kärlek...Men det kommer nog aldrig att hända...Jag hade varit glad om jag inte hade varit så jävla ensam...För det är skit tråkigt&Jävligt ensamt......

Tack & Hej Leverpastej.... ;)

David Cook - Always Be My Baby
We were as one babe
For a moment in time
And it seemed everlasting
That you would always be mine

Now you want to be free
So I'm letting you fly
Cause I know in my heart babe
Our love will never die
No!

You'll always be a part of me
I'm a part of you indefinitely
Girl don't you know you can't escape me
Ooh darling cause you'll always be my baby
And we'll linger on
Time can't erase a feeling this strong
No way you're never gonna shake me
Ooh darling cause you'll always be my baby

I ain't gonna cry no
And I won't beg you to stay
If you're determined to leave girl
I will not stand in your way
But inevitably you'll be back again
Cause ya know in your heart babe
Our love will never end no

You'll always be a part of me
I'm part of you indefinitely
Girl don't you know you can't escape me
Ooh darling cause you'll always be my baby
And we'll linger on
Time can't erase a feeling this strong
No way you're never gonna shake me
Ooh darling cause you'll always be my baby

I know that you'll be back girl
When your days and your nights get a little bit colder oooohhh
I know that, you'll be right back, babe
Ooooh! baby believe me it's only a matter of time

You'll always be a part of me
I'm part of you indefinitely
Girl don't you know you can't escape me
Ooh darling cause you'll always be my baby
And we'll linger on
Time can't erase a feeling this strong
No way you're never gonna shake me
Ooh darling cause you'll always be my my baby....

You'll always be a part of me (you will always be)
I'm part of you indefinitely
Girl don't you know you can't escape me
Ooh darling cause you'll always be my baby
And we'll linger on (we will linger on....)
Time can't erase a feeling this strong
No way you're never gonna shake me
Ooh darling cause you'll always be my baby

Always be my baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0