I love you and that's all I really know....

Hej...
Måndag idag har varit i ystad på studiefrämjandet så jag har varit riktigt duktig....=) Och efter det bar det av till guldfynd jag och Natalie skulle titta på förlovningsringar till henne&hennes pojkvän vi hittade riktigt fina nu är det bar aupp till pojkvännen om de är godkända men han kanske inte är så kvinnlig..=)

Och sedan efter det bar det av till bussen föratt åka hem och då träffade man Jonas från Stork som gick en klass under mig alltid trevligt...Han har blivit riktigt trevlig men när folk gick i blentarp var tuffa och trodde de var jätte coola....Men det var riktigt kul att träffa dig...=)

Just nu är man hemma själv med joakim, Mamma,Pappa och Mikael är i sjöbo på Gymnasiet där det är öppet hus där idag också....

Per han är hos dennis...Och  nördar sig...Nä Dennis skulle lägga in lite nya filmer, och sådant till oss..Och en sak camo jag har inte bett han så nu vet du det också.....Han ville för han är den enda som vågar ladda ner...

Vill ha ett nytt tema på min blogg men jag fattar ingenting och om jag får rätt på det så ser man inte mina länkar eller mina övriga inlägg så hur fan gör man??? Vet för fan inte ens hur man lägger in videoklipp fan att man är så trög..Haha

Vad ska man mer skriva..Jo just det Dansgalan är säkrad...Har biljetter sådet blir att gå dit där...Har även beställt kläder just därför att man ska dit...Ska köpa hårfärg och färga håret...Och sedan ska jag beställa tid till klippning också så blir det skit snyggt...Riktigt PartyPingla=)=) Riktigt synd att Lilla Gumman Lisette inte kan följa med hade varit riktigt kul om du också kom gumman blir så roligt då...Behöver ju lite tjejer...=)=)

Dyrt att gå på Fotboll nu för tiden också alldeles för dyrt för mig i alla fall...Får se om jag har råd att gå dit på nya arenan...

Taylor Swift - Love Story

We were both young when I first saw you
I close my eyes and the flashback starts
I'm standing there on a balcony in summer air
See the lights, see the party, the ball gowns
See you make your way through the crowd
And say hello, little did I know

That you were Romeo
You were throwing pebbles
And my daddy said stay away from Juliet
And I was crying on the staircase
Begging you please don't go

And I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

So I sneak out to the garden to see you
We keep quiet 'cause we're dead if they knew
So close your eyes, escape this town for a little while

Oh, oh, oh

'Cause you were Romeo,
I was a scarlet letter
And my daddy said stay away from Juliet
But you were everything to me
I was begging you please don't go

And I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

Romeo, save me, they're trying to tell me how to feel
This love is difficult, but it's real
Don't be afraid, we'll make it out of this mess
It's a love story, baby, just say yes

Oh oh

I got tired of waiting
Wondering if you were ever coming around
My faith in you was fading
When I met you on the outskirts of town

And I said
Romeo save me, I've been feeling so alone
I keep waiting for you but you never come
Is this in my head, I don't know what to think
He knelt to the ground and pulled out a ring
And said

Marry me, Juliet, you'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say yes

Oh, oh, oh, oh

'Cause we were both young when I first saw you
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Peace Out...


Kommentarer
Postat av: R

Hej Kicki!

Alltid lika trevligt att läsa din blogg.... Du är såååå duktig på att skriva och det är så intressant att läsa din blogg gillar den verkligen mycket... Dansgala vilka spelar då?

Sköt om dig kram från Mikael.

2009-04-27 @ 23:27:05
URL: http://wolfmicke.blogg.se/
Postat av: camo

jag vågar oxå ladda ner o nu ännu mer nu när jag fick veta att tele2 inte kommer spara ip-adresserna

2009-04-28 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0