I'll give you stregnth, I'll give you hope. Keeping your faith that is gone. And the one you should call was standing there all along."

Hej...

Måndag idag, Sitter och skriver på mina föräldrars dator min egen har gått i sönder helt och hållet den funkar inte alls, det small till i den igår och sen dess har den inte funkat så den är nog gott som död vilket är mycket mycket synd..Tydligen ska en ny sladd till min dator kosta 700 och då tror jag verkligen att de har lurar mig. Så jag köpte ingen....
Julen har också passerat i all världens fart, Vi var hos Maria och åt mat och kollade på Kalle Anka sedan efter maten var det dags för hemfärd för att öppna julklappar, Jag fick lila dricksglas av Jonas alltid bra=), Fick frukost set av mamma (kaffekokare,vattenkokare&brödrost), fick laptop ställning, fick parfym, leggins,strumpor så jag fick allt jag ville ha.
Middag hos farmor på Juldagen med god mat och mycket goda kakor och godis....
Lördagen var lugna gatan...Tog det lugnt är ju förkyld och har ont i örat så mycket får man inte gjort.
Nu ska det börjat planeras för Nyår istället och jag vet inte alls hur planerna blir men det också sig säkert...Blir nog bra vilket som.
Var ute och skulle ha dammsugare igår, Men den jag ville ha var slut så det blev ingen dammsugare så det blir att leta närmare efter det när man har lite mer pengar...
Sitter just nu och lyssnar på Anna Hertzman hon är riktigt bra längtar tills hon släpper sitt nya album....
Peace Out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0