Lev livet som satan innan satan lever livet med dig

Hej....

Fredag idag...Alltid trevligt Let's Dance på tv...Men detmissar jag för jag ska på hockey....Alltid trevligt med hockey också....Ska vråla...Får verkligen hoppas de vinner idag de behöver det verkligen....Om de ska gå vidare till Playoff..Hoppas hoppas...

Denna veckan har gått otroligt fort.....Så det är inte så kul för mina bröder de börjar ju skolan igen på måndag efter en veckan sportlov...Mycket mycket snö har vi fortfarande här....Hoppas att det ligger lite till i alla fall men det är nog inte så möjligt det ska ju börja regna på söndag och då blir det slask och sådant inte alls trevligt....

Var även och klippte mig i onsdags skit snyggt blev det...tycker jag i alla fall mamma tyckte också det blev bra så hon ska beställa tid också....Och joakim klippte sig också på kvällen blev skit bra på honom också.....





Melodifestivalen imorgon i Leksand nästa gång är det malmö....Inte så många bra artister imorgon hatar verkligen bwo...Tycker absolut inte alls om dem.....

Joakim har tydligen tagit över min dator han spelar Dungeon Keeper 2 och det går bara på min dator...Så man får inte sitta vid den så ofta...

Mikael har skottat snö idag till Kevins pappa&farfar så han har varit riktigt duktig....

Igår körde Kevin och trillade med sin mopen han skrapade kåperna och sin hjälm han visste inte hur halt det var så han trillade.....

Hade en sån mardröm inatt och det kallar jag verkligen mardröm....Vaknade som ett skott och var tvungen och kolla om det var så...Men givetvis var det inte så..Sådanna drömmar vill jag inte ha mer....

ja man får snart göra sig färdig...Andreas ska hämta mig 16:45 så man får vara klar till dess.......

Peace Out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0