Kärleken är en episod i mannens liv, den är kvinnans hela existens.



Hej....

Idag söndag....Sitter just nu och pratar med Sara så otroligt skönt att kunna prata med henne om saker man inte kan prata med någon annan om...Riktigt skönt...Och Linda du är helt underbart tack för att du finns gumman du betyder otroligt mycket för mig...Camo tack för att du finns också du är en av mina bästa vänner vet om att jag kan lita på dig..=)

Tänkte sätta mig och se beck senare ikväll kl 21:00 det är ju skarpt läge....Beck är otroligt bra svenska filmer....

Imorgon är det måndag ska till arbesförmedlingen och sedan ska jag till systemet med camo och sedan in på ica och köpa extrakt till vodkan så bllir det skit gott....Sökte även ungefär 10-15 jobb när jag satt och sökte innan så man kan ju hoppas att man hör ifrån någon av dem.....Camos Födelsedagspresent är ju redan klar så det är otroligt skönt att inte behöva stressa med det.....Har också bestämt vad jag ska ha på mig på lördag min nya tröja jag köpte i fredags och strupbyxor och mycket bling bling....

Pratade med mikael innan inte min bror en kompis från katrineholm han är helt underbar att prata med önskar dig allt gott och hoppas verkligen att du klarar av dessa svåra veckor med din farmor....Jag finns här åt er alla mina vänner.....Är otroligt glad att jag har så många vänner som jag har...OCh önskar verkligen jag och sandra hittar tillbacka till den vänskapen vi hade när vi gick i gymnasiet....men kan ju drömma...=)

Satt och funderade precis vet nu så otroligt skönt det är att veta att man mår så jätte bra av att vara singel....Det är otroligt befriande....Jag önskar aldrig någon det helvete jag har haft och skulle ni någon gång ha det så lova mig en sak gör slut på det...Hur ni än gör så tänk såhär ingen är någonsin värd ditt liv så istället för att gå ner dig själv..få den som fått dig att må dåligt att må ännu värre...

Kollar just nu på beck skarpt läge....Tänkte se den sen gå och sova ska ju upp tidigt.....


Peanut är riktigt rolig!!!


Scotts är ett riktigt bra band....

Favorit Par

1. Logan & Veronica


Logan & Veronica


2. Spike And Buffy


3. Booth & Brennan


4. Woody & Jordan


5. Logan & Rory


6. Danny & Mary


7. Nathan & Haley


8. Lucas & Peyton


9. Brooke & Julian


10. Ethan & Annie


11. Chase & Andie

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0