To handle yourself, use your head, to handle others, use your heart.



Hej....

Sitter just nu och kollar på Beck riktigt bra beck film gillar de nya beck skarpt......Dagen idag har varit lugnt bara tagit det lungt...Jag och joakim har sjungit lite i singstar och joakim har aldrig spelat innan och han spöar mig fullkomligt...Is Kicking Ass......

Fest igår hos Camo&Sandra...Camo fyllde ju år i torsdags så han firade det igår det var faktiskt kul vi sjöng mycket med singstar riktigt kul lånade ju 8st av Jonas riktigt roliga låtar i dem rockiga låtar och mycket svenska låtar....Och så spelade vi lite buzz också rikitgt roligt...Och sen kom det snö också...riktigt fint ute men nu idag är det ju slask igen...

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva har inte hänt så mycket...Ska till arbetsförmedlingen imorgon ska absolut inte bli kul men det måste göras det också annars inga pengar..

Vill så gärna ha en digitalkamera har hittat den perfeka som jag kan tänka mig vill så gärna he en 10 mega pixel...Men får spara lite först om jag ska ha råd till en sådan och då blir det inte på länge...


Riktigt snygg kamera måste ha en sån....

Veckan nu som kommer vet jag inte riktigt vad som händer joakim vill att vi ska sjung singstar imorgon så det får jag göra...riktigt kul att sjunga med lillbrossan.....Skit kul......

Min morbror fyller år idag tror han blir 36...Pratar inte med han och hans familj mer så det är lite synd man träffar inte sin kusin så ofta då...Hon som är så söt...Sofia men det får väl gå ändå....

Riktigt fräcka rosa saker jag har hittat som jag vill ha...Skit coolt..




Think Pink!!!!!!




Peace Out

Kommentarer
Postat av: Marcus

Den kameran verkar inbte alls dum. hehe.. De e bara till att spara på vännen. hoppas vi snart ses igen.. puss

2009-02-13 @ 22:12:05
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0