Jag ser dig när jag blundar, Jag ser dig när jag ser, Jag ser dig när jag sover men jag ser dig aldrig mer!!!

Hej....

Hur är det med alla??? Här är det bara bra nu är Jul & Nyår avklarat faktiskt inte så kul nu har man inte så mycket att se fram emot inga speciella tillställningar på länge mer än farmor födelsedag på lördag det ska nog bli trevligt om alla håller sig lugna och låter folk vara som de är....

Har sätt många nya filmer nu....Rikitgt bra filmer...Såg HouseBunny igår faktiskt rolig film...Sitter just nu och tittar på filmen aftonstjärnan, Har också sätt Senior skip day också en riktigt bra film, American Pie inspirerad film kul kul, Tänkte också se twilight någon dag hittade den i någerlunda bra material, Och så tänkte jag också se My Best Friends Girl....

Har satt upp lite nya bilder på min vägg riktigt fint blev det...Den ena bilden skyddar mig från allt ont...Det är en vampyr......

Var ute och gick igår med mamma och vår hund anja...Riktigt mysigt precis när det hade kommit snö och allt....Riktigt trevligt...Men jag gick och trillade för det var jätte halt fick lite ont i mitt knä men det går över får vi hoppas......

Var ute och tog lite bilder innan idag altid trevligt att fotografera......Jag lägger ju pp de flesta på facebook där la jag upp nyårs foto förra veckan så det är bara att kolla där för de som är nyfikna..Haha

Är lite trött på folk som är deppiga och inte förstår att de har så många som bryr sig och älskar dem.....SNÄLLA SNÄLLA förstå det....Johanna vi älskar dig och vill att du ska vara lycklig och en sak är säkert jag lovar dig du hittar din drömprins också någon dag....

Har laddat ner Enrique Iglesias nya album han är helt underbar....Man blir så förälskad i hans kärlekslåtar helt underbar röst och låtarna är ofta sorgliga....Men helt underbara...

Filmern Aftonstjärnan(EveningStar) Precis slut faktiskt en bra film....LIte deppig men bra...

Såg nya avsnittet av One Tree Hill idag riktigt bra avsnit blev glad att det blev så....Och såg även det nya avsnittet av 90210 riktigt bra serie...Och hela dagen idag har där gått veronica mars på svt2...Helt toppen serie också..

håller just nu på med att hitta en fint tema till min mobil med signaler och sådant till men hittar inget...

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0