The best things in life can never be kept; They must be given away. A Smile, a Kiss, and Love

Hej.....

Onsdag idag...Såg det nya avsnittet av One Tree Hill idag och det nya av 90210...One tree hill var jätte bra mer än vad man kan säga om 90210 det avsnittet slutade med att Ethan blev påkörd så nu vet man inte om han överlever ellerom han dör....One tree hill slutade med att julian och brooke blev tillsammans så vi får hoppas att det håller......

Läste också innan att Veronica Mars kanske ska bli en film...En fortsättning på säsong 3 och enligt mig låter det skit bra..Hoppas det blir så också...

Har också fägat håret idag blev jätte bra tyckte jag var lite jobbigt att göra slingorna det var första gången så jag vet inte det kanske ser dumt ut men men det får vara så....

Pratade med johanna innan idag hon hade ju en "date" i lördags som hon ringde till mig om att hon tyckte jag skulle komma...Så hon tyckte jag skulle prata med hennes dates kompis Joakim...Kanske inte...

Är lite trött på folk som bara vill se en i webcamera nu hatar jag verkligen att jag har en inbyggd webcamera i datorn...Och folk som verkligen skickar ocensurerade bilder till mig på msn och på mailen...Helt jävla löjligt......Kanske finns folk som uppskattar sådant men verkligen inte jag...Jag hatar det verkligen....

Satt precis och kollade min pixbox och där finns ju riktigt många bilder och många som verkligen behövs tas bort....KickiMagnusson.pixbox.se

Läste klart en bok igår riktigt bra bok den hette Elden I Hans Hjärta...Riktigt suverän bok...Tog några timmar att läsa slut den.....Börjar bli en riktig bokmal...

Sitter just nu och tittar på Scrubs och väntar på att jordan rättsläkare ska börja på fyran.....Har helt fastnat för den serien igen.....

Har bränt ut lite nya filmer idag också ska se dem någon dag också och se om de är bra...Sen håller jag på att ladda ner några också....Får se om internetet tillåter mig att ladda ner något för internetet bara jävlas med mig...Vår gamla router har ju gått isönder i sladden så nu har vi den jag hade när jag bodde i sjöbo...Och den är oskyddad så alla andra här i området kan ju också gå in på den...Så jag hoppas att vi snart får rätt på den gamla och ordnar en ny sladd...

Joakim hade en kompis med sig hem idag som är från england egentligen...Och hans pappa skulle hämta honom när han skulle hem så det var lite svårt för mamma att förklarar vägen på engelska när man inte riktigt kommer på de rätta orden direkt och inte pratar så flytande som de gör....Men det löste sig ändå...

Denna veckan ska Per besiktia sin Fård igen för han fick obesiktning...så det ska han göra på fredag sen är den helt och ren alldeless toppen......



Peace Out........

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tror ditt hår blev super fint. Hoppas man snart få se en bild på de.. Puss och Kram

2009-01-23 @ 16:57:06
URL: http://beddinge.blogg.se/
Postat av: andreas

ja jag håller med om att ditt hår blev fint. kram

2009-01-25 @ 16:07:38
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0