Do What Makes You Happy - Be With Who Makes You smile - Laugh As Much As You Breath - Love As Long As You Live

Hejsan.....

Sen jag skrev sist har det verkligen hänt mycket förra tisdagen fyllde min kära mormo 69år...Var inte hon honom för att jag skulle egentligen jobba...Och på kvällen var det ju kräftskiva med jobbet som slutade väldigt olyckligt med rattfylla och krock...Linus skadade sig bröt armen och fick hjärnskakning så det var verkligen tur att han inte blev med skadad och föraren klarade sig utan några skador....Och det värsta var timmarna där efter vi var ändå bilen bakom den som krockade alla bara grät och grät och sedan frös man...tur att Milot och tobbe var med annars så hade det inte gått...Frös gjorde jag i alla fall något fruktansvärt men det kan ha varit chocken också....
Kräftskivan i sig var verkligen jätte trevlig..Alla var lite berusade och hade jätte kul..Verkligen toppen kväll mer pusskalas än något annat....Men det var trevligt det också...

Dagarna efter det förlöt ganska fort...Fredagen jobbade man och stog vid bollkastet var faktiskt helt okej...Dagen gick väldigt sakta verkligen sakta..Och man fick stå hela dagen så dödligt ont i fötterna hade man när dagen var klar och sedan skulle man gå ner till bussen också....Men det ordnade sig det också gick ner där sen kollapsade man på bänken och sen bussen hem var verkligen skönt...

Lördag var det att ta det lugnt eller så lugnt det gick fram till 17:00 sen bar det av till veberöd för fest så det festades fram till 21:30 sen bar det av till Björka Loge med taxi för att titta på Scotts..Verkligen en toppen kväll med dans och bra musik....Dansade jätte mycket med Lilla Christian det var faktiskt kul....Och dansade med henrik också....Och Christian lilla jag hatar dig verkligen inte du tror det....Ska säga en sak vi är jävligt lika faktiskt lika lea och räliga..Haha...Nä du ät jätte snäll och jag tycker jätte mycket om dig... ;) Vid klockan 01:40 bar det av hem igen mot veberöd för att pappa skulle hämta mig vid 02:00 så det var mycket kul....

Söndagen gick verkligen fort vet inte vad jag gjorde för den bara försvann.....Men man var ganska trött och hade ont i fötterna efter allt dansandet dagen innan..Farmor och jonas var på besök och drack kaffe...

Måndag Lilla Kickis Födelsedag...=)....Blev 21år alltid något....Var faktiskt en lugn och trevlig födelsedag..Fick många gratulationer av mina underbara vänner....Älskar er alla jätte mycket....På morgonen var vi på bo ohlsson för att köpa kläder till mikael han skulle ha nya byxor och hood tröja så det fick han...Och jag fick en datorväska av mina kära föräldrar sen fick jag en Te Mugg av Lilla Joakim där det stog Världens Bästa Syster..Så det var underbart att få den av honom....Fick byxor av farmor&farfar och sedan pengar...Fick en skål till popcorn av min kära farbror och sedan anti bakis piller och anti hångel piller (alltså godis)....Så det var riktigt bra..Bjöd även på tårta blåbärs tårta...

Tisdag(Idag)...Har dagen också gått väldigt fort...Har satt upp 8-mans tältet inför lördag och sedan har jag satt upp tak utanför verandan så vi ska kunna sitta där så det kommer bli skit bra nu är det bara två arbetsdagar kvar denna vecka sedan ullared och sedan fest på lördag ska bli riktigt kul med alla Tossingar...Love You All....=)




Puss puss på er..


Kommentarer
Postat av: Frida

halloj kicks.

Vilka härliga bilder haha... nu har vi nog bestämt oss...och får jag ledigt på söndagen så sover vi över hos dig. Om vi får eget rum vill säga haha skojar. Imorgon bär det av hem till lilla mig ska bli väldigt roligt tycker jag.

Puss på dig ärtan syns i morgon!

2009-07-29 @ 19:56:16
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0