Love is that condition in which the happiness of another person is essential to your own....

Hej....

Måndag idag...Riktigt soligt och skönt tänkte faktiskt gå ut och sola snart så fort jag har skrivit här...=)..Kanske bada också.... ;)

Sitter och pratar med dennis på facebook...alltid trevligt....

Försöker också hitta medlemmar till min grupp på faceebook Tosselilla Personal -09 så nu som jobbar på tosselilla iår gå och och bli medlemmar...Ordna många medlemmar...=)

Har också hört av mitt puckade ex igen....Snälla lämna mig ifred vill inte ha med dig att göra...så du kan drömma vidare  eller sup dig full eller skaffa ett nytt offer för jag kommer inte att ändra mig....

Midsommar förflöt jätte bra fast det regnade...Var ju i tydinge och firade med bara familjen..Riktigt skönt att bara ta det lugnt med familjen och spela kort och äta mycket jordgubbar.....=)

Det var verkligen skit mycket folk i tydinge riktigt riktigt kul..Göran&veronica var nere hos oss också midsommar alltid trevligt att träffa er ni får komma hit på fest igen någon gång...Det ska jag nog ordna....Kanske snart...Hade varit kul med en fest hemma hos mig...Någon som kommer om jag ordnar något???

Vill gå på bio denna veckan...Vill antingen se Transformers eller The proposal någon som vill hänga med dit på fredag???



Får lön på torsdag jippie....=) ska kanske åka till lund på fredagen har inte riktigt bestämt mig än vi får se....Tänkte köpa någon tröja nu som man kan ha i sommar...Kläderna börjar sina....Ska ju slänga en del....

Har hämtat ner lite nallar från vinden som ska smycka min säng riktigt inbjudande den ser ut nu...

Såg filmer Wisegal igår...Riktigt bra budskap i filmen förutom det var den värdelös....


Har också sett Confessionsn Of A Shopaholic och den var faktiskt skit bra.....


Har också sett Hes Just Not That Into You och den var faktiskt sådär väldigt dryg i början....


Har hittat en mobil ja vill ha...Sony ericsson idou..Skit häftig...=)


Peace Out!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Hello Kicki. Om du ska till lund på fredag, så följer jag gärna med... om du vill ha sällskap? vill säga. härligt med den sköna solen nu... måste njuta så mycke vi kan... och självklart tycker jag vi ska ha ett litet poolparty...

Massor av kramar på dig / frida

2009-06-23 @ 07:54:21
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: frida

de låter bra de... vi tar en dag där vi inte behöver stressa... kom och tänka på en sak. Jag och anders mamma och syster ska till ullared i juli månad, du kanske ville hänga på? ni får ha så roligt på bion. Kramar på dig / frida

2009-06-24 @ 14:06:57
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: frida

halloj.... jo jag träffade mina grannar... helt sjuk att dom bara stod där.

Vi har inte bestämt något datum i och med att jag inte vet mitt schema... men de blir någongång mellan vecka 28-31 tror jag... då har anders mamma semester, hans lilla syster ska oxå med... men om du följer med får jag lite roligt sällskap =) kramar / frida

2009-06-25 @ 10:03:00
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: frida

hej hej... vi tar oss upp med min bil, jag kör så de blir nog bra. Blir bara tokigt om vi ska ta tåg och buss... dessutom går de väldigt sällan. När vi får vårat schema för resten utav juli kan vi ju bestämma ett datum... som vi inte jobbar någon av oss. Anders mamma har semester så hon kan nog när som. Nu hoppas vi bara att vi har någon dag där vi är lediga samtidigt.

Kramar / frida

2009-06-26 @ 11:12:40
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: frida

Halloj.... ska bli kul med ullared, förresten blir de nog efter den 25 juli... tyckte anders mamma i alla fall... när jobbar du nästa gång? saknar dig på jobbet.

kramar /frida

2009-06-28 @ 09:28:40
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0