All I wanted was just what everybody else wants, you know, to be loved.

Hej...

Nästan precis kommit hem från jobb alltid lika trevligt...Det har faktiskt varit en skön dag det har inte regnat men det har blåst och det är aldrig kul att frysa..Men men det löser sig....Hade några jobbiga personer att göra med idag som inte förstår svenska tydligen fast jag sa till dem 7gånger..så lyssnade de inte..

Så just nu har man precis ätit och tar det allmänt lugnt...

Fick äntligen mina nya skor idag skit snygga är dem....Jätte sköna också....

Tänkte kanske spela lite The Sims 3 snart om jag orkar men vet inte kanske går och lägger mig istället men vi får se hur jag gör....Sims NÖRD....

Sweden Rock denna veckan..Mina två helvilda farbröder är där och rockar loss till alla möjligta rockband...Ha det s kul men ta det lugn med spriten....=)

Hade 47 Mail i min inkorg idag när jag startade min dator den har ju inte funkar nu på två dagar..Och det är resultatet 47 Mail...Det är sjukt...=) Men ganska kul...

Sverige - Danmark bara 2-dagar kvar...Ska se ska se ska se...Måste ses...

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Frida

Halloj Kicki....

Nu är du väl laddad för veckan som kommer. Jobbet blir aldrig lika roligt som när du är där. Förresten vi ska ha grillfest (personalfest) men vi pratar mer om det i morgon.

Helgen har varit fartfyld med jobb, vi hade ca 6000 pers i parken i söndags. Skrek på en mamma oxå som var skit dum och kallade en annan kille för äckel... fattar inte hur vissa är funtade. Jaja... vi syns i morgon hämtar dig som vanligt vid bussen... måste tanka först bara.

Hej så länge / frida

2009-06-08 @ 17:04:11
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0