Give Your Heart To One Who Want It!!!!!

Hej.....

Tisdag idag...Har varit toppen väder fast det har blåst så det är otroligt skönt med sol...

Har sett gossip girl nya avsnitt idag lite besviken hur det slutade men men får hoppas att nästa avsnitt blir bättre likaså one tree hill peyton kan dö om hon föder sitt och lucas barn så ett riktigt helvete..Även brooke har lite problem med sina kärleks bekrymmer hon har inte älskat någon sen Lucas och vill så gärna älska Julian men kan tydligen inte så han är helt knäckt.....Får hoppas att det blir bra...Såg också även sista av avsnittet av The Oc...Riktigt bra slut fast Marissa dog...nu har ju hennes lillasyster tagit över den rollen...Och seth gifte sig med summer...Kirsten fick barn likaså Julie Cooper....Så slutet gott allting gott i den serien i alla fall....Följer också csi New york nu har fast mig mycket vid Danny&Lindsay så jag håller tummarna för ett lyckligt slut där också...

And Who Am I? That's one secret I'll never tell. You know you love me. Xoxo, GossipGirl

Har också sett Knight Rider nästan hela första säsongen och det är en skit bra serie den rekomenderar jag verkligen bara måste se den...Han spelar Mike ser skit bra ut.....

Har också bränt ut veronica mars så nu har jag alla de säsongerna ocskå skit bra...=)

Kalas på Fredag&Lördag joakim har fyllt år och mikael fyller år på torsdag så vi ska ha kalas till helgen....









Peace Out....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0