When you can live forever what do you live for?

Hej.....

Fredag idag igen...Veckorna går jätte fort...

Sitter just nu i ystad i studiefrämjandets lokaler och söker jobb..Har sökt två stycken...Och skicka intresseanmälan till osby skola så jag hoppas på det bästa kommer man in i osby så har man de närmsta åren säkrade så jag håller tummarna...

Idag är det även let's dance final..Och jag hoppas verkligen Magnus Samuelsson vinner han är jätte duktig och enligt mig är han den enda som har utvecklats så bra som han har så jag håller tummarna där också....

Såg Twilight i onsdagskväll en riktigt toppen film älskar den verkligen så jag var tvungen att låna böckerna så nu läser jag bok nr 2 har läs mer än hälften och började med den igår så den är skit bra...=) Den måste ni se/läsa...Riktigt grym....

When you can live forever what do you live for?

Forever Begins Now... Nothing will be the same

I måndags sökte jag 7st jobb verkligen duktigt av mig..Fick svar från ett idag från Pigor&Drängar att jag inte fick det..De hade haft över 500 ansökningar...

Hv71 vann över frölunda igår..Riktigt bra Hv71...Vi hoppas att vi får se er i finalen hellre er än frölunda....För Frölunda suger.....

Sverige möter portugal och jag hoppas verkligen Sverige vinner men jag betvivlar det...Zlatan spelar inte så jag tror inte svenska landslaget har orken men jag hoppas att jag blir överbevisad....

Sandra har köpt bil..Roligt att jag fick se den i tisdags riktigt kul..Och en riktigt fin bil du har köpt....Grattis till både körkortet och bilen...

Magnus & Annika Vann let's dance...Yeees säger jag bara det förtjänade de verkligen...Annika har blivit tvåa för många gånger så de förtjänade det..

Har läst slut Twilight boken och nu är jag besatt av att köpa dem så det måste jag göra...De kostar ju bara 49kr st....Om jag bara hade haft 49kr....Verkligen underbar bok och film är helt besatt....=)

Peace Out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0