Love is always open arms. If you close your arms about love you will find that you are left holding only yourself.

Hej.....

Fredag idag..Let's Dance på tv ska se det senare...Just nu känner jag mig väldigt yr och fryser lite kände mig likadan igår vet inte varför men jag hoppas det blir bättre.....Men det blir det nog ska nog gå och lägga mig en stund fast det inte var så länge sen man gick upp men det blir nog bra med tiden...

Imorgon är det lördag och det är melodifestivalen andra chansen...och jag hoppas verkligen att scotts går vidare istället för Sarah Dawn Finer..

Sitter och kolla utbildningar..En hel jävla djungel är vad det är så det är svårt att  kolla själv och bestämma hur man ska göra...och man blev ju inte direkt klokare av att prata med en yrkesvägledare mne man får väl prata med en yrkesvägledare på den skolan man ska söka in på så kanske man förstår mer...Eller så kan man prata lite med lisette hon måste ju ha lite koll på läget för hon är ju förskolelärare....

Per har kompisar här nu denna veckan..Jonas&Jesper så de har snott min dator så jag får sitta på mammas men men det är bra ändå...Har ju internet,msn och facebook på mammas också så det är lugnt....

Per fick sitt körkort i onsdags så han kör som en tattare nu men igår gick bromsarna i sönder på forden så det ska lagas nu till helgen men det är lätt fixat sa pappa så det ordnar sig säkert....

Har laddat ner Chocolat en riktigt bra film med Johnny Depp som jag har haft innan fast den blev utlånad och så har man inte fått tillbaka den....Så då får man ju ordna den på annat sätt..Så funderar på att kanske se den ikväll eller något sådant....

Pratade med Mikael Redman igår..Alltid trevligt att prata med dig...Och mycket bra att du mår bättre..Finns alltid här om det är något....Du vet var jag finns...Ser mycket fram emot diktboken....tack....

Pratar just nu med camo alltid lika trevligt för honom kan man berätta allt och det är verkligen skönt att ha en sådan vän....

Ska försöka ta tag i mitt körkort så jag också blir klar med det.....

Let's Dance avklarat för denna fredag och de som åkte ut var niklas & Jeanette...Inte riktigt rätt men bättre det än magnus och annika...och nästa vecka hoppas vi på att elisabeth åker ut.....

Sitter just nu och kollar på Schakalen riktigt bra film med Bruce Willis och Richard Gere en riktigt riktigt bra film.....

Mår lite bättre i mitt huvud nu jag sov någon timma innan så det gjorde susen men känner mig ändå lite försiktig att röra mig...

Hade några nördar här innan med moped på vår uppfart så det är säkert mikaels klasskamrater så de har säkert suttit och spanar riktigt omoget.....

Ska nu gå och sova.....

Peace Out.......

Kommentarer
Postat av: Mikael redman

Tack vännen vad det värmde att läsa din blogg... Oj det kommer lite tårar nu du är gudomlig. Tack för att du allltid finns. Boken är snart klar. Kram Mikael.

2009-03-07 @ 00:25:05
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0