Would you even believe, after all I've put you through, that I love you, too?

Hej...

Söndag idag...Inte lika varmt som de andra dagarna men det är ändå bättre än att det är iskallt.........

Kom hem från tydinge igår alltid lika trevligt....Träffade Göran,Veronica&Sebastian det har man ju inte gjort sen förra året så det var mycket trevligt.....

Var även på loppis igår och fyndade en riktigt snygg tavla...Riktigt söt...Joakim fyndade ett par fotbollsskor.....Sen sjösatte vi får båt riktigt snygg den blev efter att den blev målad och färdigtställd.....Sen efter det blev det hamburgare och då mötte jag på Olle så han fick sig en kram...Alltid trevligt...Han såg pigg och glad ut det är bra...
Sen bar det av till Mormor för att hämta några gardiner som mamma skulle ha på altanen så det blir säkert bra det också....

Fredags var det 1:A Maj pappa fyllde år blev 44år...Farmor&Farfar kom och hälsade på i tydinge..Och lite efter de hade kommit kom Jonas,Anette&Tim...Alltid trevligt med sällskap där uppe hade riktigt trevligt vi snackade och grillade och var ute och gick...Anja hoppade i vattnet fast det var svinkallt...Sedan fick hon panik så pappa fick lyfta upp henne igen....

Torsdags kom mamma och pappa hem från brastad och efter det så bar det av till tydinge...Såg inget majbål alls mer än lite rök från bönderna på väg till tydinge lite trist men men..

Imorgon bär det av till studiefrämjandet inte alls kul men det måste göras det också...men jag ska ju inte gå där så länge ska ju snart börja på tosselilla...=)=)

Är så jävla trött på folk som lägger sig i saker de inte har med att göra..Det är så jävla onödigt..Vill jag gå på dansgalan går jag på dansgalan och det är ingen som kan bestämma något annat..Och de pengarna jag får är mina pengar...Ingen som kan ta dem ifrån mig...Och en sak camo du/ni kan FARA ÅT HELVETE::::DU ÄR LIKA DUM SOM JAG TRODDE:::::::
Orkar inte med er två längre ni är så in i helvete ner verderande så det inte är sant...Antingen så är jag knäpp för att jag tror att i förhållande så ska man vara trogna eller så är jag knäpp för att jag är arbetslös och inbillar mig sommarjobbet på tosselilla..Så snälla bespara mig ert jävla tjat och skitsnack...Ni kan ta våran vänskap och köra upp någonstans....

Robert Pattinson - Never Think

I should never think
What's in your heart
What's in our home
So I won't

You'll learn to hate me
But still call me baby
Oh love
So call me by my name

And save your soul
Save your soul
Before your to far gone
Before nothing can be done

I'll try to decide when
She'll lie in the end
I ain't got no fight in me
In this whole damn world
So hold off
She should hold off
It's the one thing that I've known

Once I put my coat on
I coming out in this all wrong
She standing outside holding me
Saying oh please
I'm in love
I'm in love

Girl save your soul
Go on save your soul
Before it's to far gone
And before nothing can be done

Cause without me
You got it all
So hold on
Without me you got it all
So hold on
Without me you got it all
Without me you got it all
So hold on
Without me you got it all
Without me you got it all
So hold on



Peace Out!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hallådu! Jag fick faktiskt hjälp av en tjej som fixar bloggdesign mot betalning :-) har försökt lära mig själv men det är inte direkt lätt!

2009-05-07 @ 13:56:50
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0