Love is like a golden chain that link our hearts together and if you ever break that chain, you'll break my heart forever

Hej...

Idag är det fredag...Jippi nu är det dags för fredagsmys!!!! Eller inte vi brukar inte mysa förrän imorgon med chips och läsk....

Idag var min gamla handläggare och hälsade på oss på dagiset...Det gick väl bra tror jag har inte hört något annat i alla fall...Var vikarie idag...Och ska vara vikarie på tisdag så det ska nog gå jätte bra det...det har ju gått bra de andra gångerna....

Fick också en trevlig överraskning när jag kom hem, jag hade vunnit två fribiljetter till New Moon så det ska användas så fort som möjligt och det blir ännu bättre att de ändrade åldersgränsen idag så jag kan ta med mig joakim och se den filmen så det ska bli otroligt kul.....Mamma hade också julpyntat när jag kom hem så det var riktigt juligt alltid trevligt med ljusstakar och julstjärnor i fönstren imogon ska jag sätta upp lite uteslingor så det också blir gjort..För nästa helg är mamma&pappa i tydinge på julmarknad och då ska jag på kalas...Men vet inte riktigt när kalaset börjar eller hur det är bestämt...

Ja lite ovänner med sandra igen men det är lugnt det tillhör vanligheterna så jag bryr mig inte längre...Har det bättre än att vara vän med henne så det gör inget....Jag är ingen person som tjurar men har jag bestämt mig så har jag bestämt mig och som sagt jag ändrar mig inte för någon...

I måndags var jag då hos en syokonsulent så man blev lite klokare..Så från och med Januari så studerar jag igen, ska läsa upp lite betyg och lite nya ämnen så det ska bli jätte bra...Får jag hoppas....

Ola vann körslaget helt rätt han förtjänade att vinna....Han var ju riktigt duktig....Och sedan idol hur fan kunde Eddie åka ut förra fredagen det vara bara för jävligt...Riktigt dåligt...

Beställde också lite kläder i veckan ja eller rättare sagt två tröjor en vanlig topp som man har till vardags..Och en tröja som jag tänkte jag skulle ha Nyårsafton....

Ska försöka ordna den där festen nyår men behöver hjälp med planerna...Så frida vi måste börja snacka om det....Eller???

Nästa vecka är det mamma&pappas tur att bli vaccinerade mot svininfluensan så de hoppas jag att det går bra...Pappa hade en på sitt jobb som de trodde hade svininfluensan men han hade bara lunginflamation och halsfluss men det är inte så bara det i heller..

Har fortfarande inte fått rätt på min touch pad på datorn så jag behöver lite hjälp snälla...

Och har fortfarande heller inte fått rätt på nya sims spelet...Vet inte varför det inte går tror man måste ha den senaste patchen men jag hittar inte en svensk patch så snälla hjälp mig jag känner ju några datanördag....



Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0