My love is powerful and uncontrollable; it does what it desires. I can't stop it from loving you; I haven't got the strength.

Hejsan....

Onsdag idag...Är trött som in i bomben...Men det ska nog ordna sig...Sista dagen imorgon på praktiken för denna vecka...Riktigt skönt..Arbetsförmedlingen har bestämt att den dag i veckan ska jag vara hemma och söka arbete och göra uppgifter till dem...Riktigt skönt med en dag ledig men vill ju inte sitta och skriva en massa arbeter0 men det hör ju till...

Idag på dagiset har vi nästan varit ute hela dagen förutom under lunchen då var vi inne sen gick vi ut igen efter mellanmålet...Så nu är man dödstrött...Men hade roligt i alla fall med alla barnen....

Har hittat en jacka jag vill ha på stadium och ett par skor jag också vill ha men det blir ganska dyrt om jag ska köpa dem samtidigt så jag får väl börja med jackan och sedan köpa skorna när jag har 900kr över...Vilket jag aldrig kommer att ha....Måste också köpa mig en mössa får se om jag hittar någon...Hade hoppats att kunna åka och handla imorgon men pappa vill inte köra och inte per i heller och jag orkar inte åka buss....

Här kommer bilder på skorna och på jackan...


Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0