That was quite graceful – even for a vampire.

Hej....

Tisdag idag...

Dagen började med att hjälpa Mikael med hans powerpoint arbete. Och det gick jätte bra så han kommer att få bra betyg på det hoppas jag han har gjort det så bra och varit så duktig med sitt estetiska arbete.

Sedan var det skönt att bara sitta och njuta av solen...Riktigt mysig, Så jag och mamma bestämde oss för att gå ut och gå en promenad i det fina vädret det blev en ganska lång promenad vi gick nog i alla fall 30-35 minuter så det var skönt...

Sedan var det dags att bara njuta av solen igen och snacka skit med Mamma&Mikael, Och en stund senare kom ju Joakim,

Sitter i lägenheten nu och myser med tända ljus och The Mentalist. Riktigt mysigt. Åkte med Frida hit innan när hon slutade jobba mikael följde med för att hämta sina skor han beställde så vi bestämde oss för att äta på sibylla så det gjorde vi, Och vi cyklade också även en runda riktigt skönt i solen. Skorna passade Mikael perfekt, Mina skor passade också mig perfekt blev grymt nöjd....=) Har även satt upp mina tavlor som jag köpte i ullared blev skit bra, Nu ska jag bara ha upp min poster med kinesiska tecken på. Får göra det imorgon efter jag gått en promenad och varit och handlat bröd. Ska även plugga resten av dagen imorgon måste få lite saker gjorda.

Börjar blir lite trött så det är väl snart dags att sova några timmar....



Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Rex

HEJ

Kan du inte ladda upp bilder på dina nya tavlor och dina posters?

kram / Rebecka

2010-04-20 @ 15:55:44
URL: http://springerlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0