Happy Valentines Day!!!

Hejsan...

Idag är det lördag en dag innan Alla Hjärtans Dag....Jag firar inte det så mycket mer än att jag ger joakim någon har ju ingen annan att ge något...Fick ett kort  på posten igår och jag blev jätte glad, Tack så mycket mikael för det underbara kortet....

Bakade igår hemma hos Mamma&Pappa jag bakada kladdkaka och Sockerkaka blev riktigt gott förutom att kladdkaka formen var lite för stor så den blev lite tunn men den var otroligt god....

Os började också igår inget speciellt enligt mig mer än Hockeyn det är det enda jag brukar se det andra struntar jag i. Hade morfar hört det hade han dött för han följer allt han sitter uppe hela nätterna och följer verkligen allt....Haha...

Farfar har kommit hem från sjukhuset han kom hem igår, Han hade högt blodtryck så det fick han tabletter för och han har ju haft en mindre hjärnblödning så det är inte så bra. Nu ska han gå hos en sjukgymnast och de ska komma hem till honom och hjälpa honom få igång benet och ena armen så jag håller tummarna....

Var hos frida i tisdag trevligt trevligt..Riktigt god mat, vin och kladdkaka riktigt gott....Det får vi göra om....Anders fick rätt på mitt spel. Jag är oerhört tacksam tack tack tack tack....=)

Åkte till Mamma&Co igår och när jag gick från lägenheten så blev jag haffad av arbetare som håller på med fönstren och han undrade om jag skulle sova borta..Haha...Ja sa jag i alla fall så undrade han om jag skulle sova hos pojkvännen..Och jag sa nä hos mina föräldrar och han lät glad vad menar han???

Stog och väntade på bussen och lilla Cola gänget kom men sina epatraktorer mobbade!!!..De körde runt runt och runt tills de skrapade i marken så hela sjöbo hörde det jag vek mig dubbel av skatt och de såg det och fortsatte köra...Snacka om nördar....Hahaa

Snart är det ansökningar till tosselilla och jag ska söka måste gardera mig inför sommaren måste ha ett sommarjobb så  är det någon som vet något så höra av er...Tänkte söka på Förskola också så om det är någon som vet någon så vet ni var jag är...

Håller på att bränna ut lite filmer som bara ligger och skräpar på datorn, Tänkte köpa mig en extern hårddisk om jag har råd denna månaden annars får det bli i mars..

Såg film igår med Mikael&Joakim vi såg den sista Ninja Turtles filmen och den var väl bra.

Idag blir det väl att se Wallander Cellisten den har vi inte sett än så det ska nog bli trevligt om vi inte ska se melodifestivalen, Det var ju så tråkigt förra veckan och Ola var ju den enda som var bra...Hoppas på bättre artister idag...




Peace Out!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rex

Haha sant det där om morfar ;)

2010-02-18 @ 15:10:15
URL: http://springerlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0