As we grow older together, As we continue to change with age, There is one thing that will never change. . . I will always keep falling in love with you.

Hej....

I Söndags var vi på kalas hos lilla lilla Fia.....Alltid trevligt, tycker vi träffas för lite så det är alltid trevligt när det är kalas....

Har köpt lite blommor till lägenheten 5st nya blommor så ny behöver jag bara lite krukor sen blir det skit bra...

I Fredags hjälpte vi Frida att hämta hem hennes säng hon har äntligen köpt sig en redig säng så hon slipper ligga på bäddsoffan....Och mamma och pappa fick hennes gamla bokhylla blev jätte bra på mammas och deras rum nu...Jag funderar också på att köpa en till bokhylla, Denna bokmal behöver en bokhylla till alla mina helvetes böcker..Men jag älskar det....

I veckan såg jag även en film och hade det mysigt i min ensamhet såg Sova med fienden. Den är en höjdare, en riktigt bra film, Hon planerar verkligen allt för att komma i från hennes man, hon klarar det också, han misshandlar ju henne, Skulle vilja se Alvin And The Chipmunks och Avatar men får se hur det blir med det, Det blir säkert...

Sitter just nu och kollar på tv, Har läst lite Psykologi idag och det verkar svårt men jag får sätta mig in i det bättre så jag förstår det bättre...

Gjorde mat innan och brände såklart mig på ugnen inte alls bra så nu har jag lite ont i min hand..Men det går säkert över.

Satt även upp lite böcker idag på min bokhylla så det blev jätte bra....

Tänkte börja måla så efter den 25 ska jag åka iväg och handla dukar och färg så blir det nog skit bra....Har hittat färg och penslar på rusta så det blir bra....Frida om du vill och har tid att måla en tavla till mig så köper jag duken....

Hoppas på lite besök denna veckan...

Peace Out!!!!

Kommentarer
Postat av: din stalkare

jo jag skulle väl kunna måla en tavla till dig. Problemet är bara tiden... har fått ännu mer jobb, så jag vet inte riktigt hur de blir. Bättre att göra de framemot våren då jag kan sitta ute oxå.

Om du ska köpa duk rekomenderar jag att du köper uppspända dukar... alltså att de redan finns på en ram, så slipper man spilla duk (vilket är ganska dyrt) och spänna upp.

Roligt att höra att bokhyllan blev bra. Hoppas du sett mina bilder på vår lägenhet nu.

Puss på dej

2010-02-04 @ 21:34:06
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0