Don't let someone become your everything, because when they're gone you have nothing!

Hej....

Idag är det torsdag trevligt trevligt....Sitter just nnu och spanar runder på facebook och lite sådant....Skulle även kolla om det gick att logga in på Athena men det gick inte så de är väl inte färdiga än med att lägga in ämnena än....

Igår började allvaret, Jag & Frida vi har börjat simma för att förbränna lite fett och igår blev det hela 57 längder så jag tyckte det var skit bra gjort, Frida simmade 60 längder, OCh mikael simmade 67 så nästan 70 men sen är han ju mer tränad än vad vi är också...Imorgon är det dags att simma igen så det ska bli trevligt trevligt...

Imorgon ska jag också åka iväg och hämta en frys så jag kan frysa in lite mat och sådant...Det ska kommer bli skit bra....

Fick lite recept av frida igår till jätte god mat så det ska jag göra en dag, Och tänkte också att jag skulle ta mig tiden att baka...

Måste städa lägenheten också kommer det någon på besök så blir det ett jäkla gnäll men jag har ju ingen dammsugare...Shit....

Sitter just nu och kollar på Glee, tycker den serien är jätte bra och jätte roligt, synd bara att man måste komma ihåg att kolla på den varje torsdag...

Imorgon tänkte jag åka hem till mamma&co över helgen lite tråkigt att sitta här helt ensam så det blir mamma imorgon efter mikael har slutat skolan så det blir vid 14....tråkigt att åka buss själv...=)

Fick mina böcker igår som jag ska ha att studera med men väntar fortfarande på några så men det blir skit bra....
Beställde även två romantiska böcker bara för nöjets skull, det man inte upplever läser man om.=)

Peace Out!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Lilla kicki... nu ska jag säga en rolig och trevlig sak... Glee går även på onsdagar på tv400. Bara så du vet ifall du skulle missa. börjar klockan 8 tror jag så... kanske du kommer ihåg de med?!

Förresten vi var på Ikea igår, hittade ett nytt köksbord som vi ska köpa sen... intreserad av vårat gamla? de är gratis!

Puss på dig

2010-01-16 @ 09:48:01
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0