If you love me, let me know. If not, please gently let me go.

Hej....

Måndag idag som en annan vanlig dag, Men idag fick jag paket på posten från Mikael Redman, Tackar så jätte mycket, Otroligt rörd att jag just fick det, Mycket mycket fina saker jag fick och dikterna är jätte bra...

Har även varit och handlat lite mat och sådant, Hittade även en blomma till köket riktigt fin var den en ros i rosa, Fick ju slänga min kaktus som jag hade där innan den var död.....

Har även satt upp postern på Brooklyn Bron riktigt bra blev den övanför tv. Nu väntar jag bara på de två postersen jag ska ha övanför sängen hoppas de kommer snart...

Var på kalas igår hos Patrik han fyllde 16år igår så nu får han lov att övningsköra så grattis grattis.

Fridas man fyllde också år idag. Grattis Grattis Anders!!!!!

Fick en spegel av maria igår så nu funderar jag på var jag ska ha den. Men det ska säkert ordna sig...

Tänkte jag skulle laga lite mat idag funderar på att laga Nudelsoppan men har aldrig gjort det innan så jag hoppas det blir bra. Hade gärna fått lite hjälp av frida men men det löser sig nog ändå....

Joakim ringde precis...Jag hade glömt att lämna en film hemma som han skulle se så han var lite arg, Och så skällde han för att jag inte var hemma för det hade jag lovat honom. Jag trodde inte det skulle göra något för han skulle ha hem en kompis....men men jag ska ju hem till dem igen till helgen så.

Fia fyller år på söndag, Ingen har hört något om hon ska ha något men det tror jag nog hon ska ha....

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Mikael Redman

Hej Kicki!



Kul att du tyckte om det jag gjort och även köpt till dig vännen nu kan du även köpa en fin blomma till din lägenhet......



Sköt om dig... Kramar din vän Mikael.

2010-01-25 @ 20:20:54
URL: http://wolfmicke.blogg.se/
Postat av: frida

Joooo, tack de vore skit bra om de kunde fixas. har lite tankar om hur jag vill att den ska se ut.

Nu ska jag snart och jobba, men vi hörs kära du om inte så syns vi på båda onsdag och fredag. Ska bli så skönt att få ha en säng nu, rena lyxen!

Puss

2010-01-26 @ 07:23:06
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Dennis Magnusson

Håppa man lir bguden på fest så

man kan få en test i din nyja seg.

Den var bra va.

2010-02-04 @ 18:47:25
URL: http:// Jälpp mej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0