We’ll go to Vegas — you can wear old jeans and we’ll go to the chapel with the drive-through window. I just want it to be official — that you belong to me and no one else.

Hej...

Onsdag idag...Sitter hemma hos mamma på altenen och bara tar det lugnt..Det är underbart att bara ta det lugnt...Men ibland blir det långtråkigt...

Igår va det min födelsedag, Alltid trevligt..Fick en Kiss Tröja av Henrik&Fia, Fick ett par sandaler&ankelstrumpor av Farmor&Farfar, Fick en bag in box av Jonas&Anette,Tim,Oscar&Amanda,Fick en godisskål av Annika, Fick två nya hål i mina öron av mig själv. Tack så jätte mycket allihop som kom på festen och som kom igår..Alltid trevligt med besök...

Hänt en hel del sen jag skrev sist. Allt har inte varit bra men något har ju varit rätt bra..

Farfar blev inlagd på sjukhus igen för en propp i hjärnan igen..Inte alls kul han var inte som han brukar vara så det blev ambulans till sjukhuset och han låg inne tre dagar tror jag...

Dennis har blivit hjärtopererad den 22 juli, Det gick bra, Men han är lite mör och har lite ont. Nu tränar han med rullator och så så han får upp muskler och sådant igen, Han ligger fortfarande på sjukhuset och vet inte riktigt när han kommer hem...

Mormor mår lite bättre nu också, Hon blir smalare och smalare, ibland är hon pigg och ibland lite mindre pigg...

Hade fördelsedagsfest den 17 Juli, Och jag tackar alla som kom, Även sådanna kom som jag inte umgås med på länge så tack, Och vissa kom inte alls och hörde inte ens av sig att de inte skulle komma, Förjävligt enligt mig men som sagt du gör som du vill, Räkna inte med att jag ställer upp för dig när du behöver någon....

Alla ni som gratulerade mig igår, Tack så jätte mycket...

Det har även varit Sjöbo Marknad vilket var skit kul...På torsdagen gick jag med farmor&Farfar kände inte för att gå själv så det blev kul med farmor, Vi hamnade mest nere hos Jonas&Henrik vid deras Innbandy men det var trevligt i alla fall...Fredagen gick jag med Camo trevligt trevligt, Köpte mig ett par nya solbrillor, blev skit nöjd med dem...=)

Fick inte lägenheten i veberöd som jag så gärna ville ha...Men det stoppar mig inte jag ska ha en lägenhet i veberöd så det är så, Sen bryr jag mig inte om er andra som säger att jag inte ska ha någon ny lägenhet.

Funderar på att åka till björkaloge den 7 Augusti, Scotts ska dit, Har pratat med henrik,jonas&Anette om det så vi ska nog kunna ordna något..Någon annan som vill följa med??

Har laddat ner nya PhotoShop Cs5 nu ska jag bara lära mig det också, Kevin kan det redan han har gjort många snygga bilder med änglavingar och med flames hår, Skit fräckt så jag ska också försöka lära mig det så jag kan göra några bilder till joakim..=)

Laddade ner How to train your dragon också häromdagen den filmen var skit bra fast det var en disney film..=) Mycket bra film....

Idag tänkte jag gå och se filmen The Twilight Saga Eclipse med joakim. Så nu ska jag snart beställa biljetter och fråga pappa om han vill köra in oss ikväll..=)

Fick en idiotisk vän förfrågan häromdagen på facebook, Så det Blev IGNORE!!!!! Och sedan hade hela familjen fått en idiotisk vänförfrågan från Adam Löfström. Vad tror du egentligen pucko att de skulle bekräfta den när du är så in i helvete elak, Tror inte det...

Någon som är pigg på att komma på kräftskiva eller vad som helst för fest den 28 Augusti?? Ska försöka ordna lokal så vi slipper kärringaset här bredvid mamma, Hon ringer ju bara polisen ändå...

Snart börjar man att studera igen...alltid lika trevligt eller inte..Men jag vill komma in på lärarutbildningen så jag måste läsa upp lite betyg så det ska nog gå bra....

Funderar på om jag ska åka och köpa mig en ny klocka min är full med vatten får spel på den..Men jag får fundera lite till...=)

Blir nog Liseberg med Henrik och Persson den 14 Augusti ska bli skit skoj, Denna gången kanske man har roligare, Ja det tror jag verkligen att jag kommer att ha...=)




Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0