I’m in love with you, Bella. Bella, I love you. And I want you to pick me instead of him. I know you don’t feel that way, but I need the truth out there so that you know your options. I wouldn’t want a miscommunication to stand in our way.

Hej...

Söndag idag....

Dagen har varit riktigt skön med sol och lite värme har suttit på altanen hemma hos mamma&pappa och bara njutit av solen riktigt skönt....Har även spelar lite world of warcraft idag men jag gav upp nästan direkt för jag klarade inte uppdragen...

Har gjort klart två uppdrag också på Litteraturkunskapen så litteraturkunskapen är klar ska bara ha sista muntliga exeminationen sen är det ämnet också klart...Ska plugga imorgon också ska göra klart filmkunskapen så jag slipper bli stressad över det...

Imorgon fyller lilla Joakim 12år och det ska givetvis firas med tårta och sådant...Så jag stannar hemma hos mamma&co till tisdag så slipper det stressas innan skyttet imorgon...

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0