Amor vincit omnia!

Hej....

Onsdag idag...Har pluggat idag Litteratur Kunskap är färdig med första uppdraget så jag har börjat med andra uppdraget idag och det var mycket svårare än det första men det ska nog gå bra ändå...Får vi verkligen hoppas....

Har även varit och simmat idag med frida alltid trevligt vi fick prata av oss båda två och det är alltid skönt man måste ju få prata av sig ibland....

Happy Birthday till Christian och Jeanette som fyller år idag.....

Kollade på  nya serien igår Cougar Town riktigt bra serie enligt mig. Jag tycker Courtney Cox är en jätte bra skådespelare så den serien ska jag verkligen följa som om jag inte har tillräkligt att följa redan =).



Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0