A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesnt believe, and leaves before she is left.

Hej....

Torsdag idag...Har städat och diskat, Luftar nu lägenheten med frisk solvind. Man känner riktigt solen i vinden. Och varmt och skönt i lägenheten fast man inte har det så varmt på elementen....Riktigt riktigt skönt med sol...

Mikael var här på sin Lunch kul med sällskap fast han inte var här så länge men det var kul, Bjöd han på kladdkaka så han blev nöjd...

Wales - Sverige igår. Sverige vann med 0-1 riktigt trevligt det...Men värdelöst att titta på Landslaget när Zlatan inte spelar det blir inget bra spel utan honom så snälla Zlatan kom tillbaka till landslaget...

Os är också slut..Riktigt skönt att det inte är längre man blev ju knäpp på att det bara gick Os på tv så nu äär alltid tillbaka till vanligt alla Serier sänds som vanligt..=)

Mamma&Pappa ska till husvagnen imorgon för att kolla hur mycket snö det ligger på husvagnen, Ska väl bli trevligt bara jag slipper åka dit...

Facebook har blivit så tråkigt det är aldrig någon som skriver något kul. Man blir knäpp över att sitta och kolla efter något roligt....

Sitter just nu och kollar på kläder på ellos har hittat jätte mycket och hittat min framtida Bikini. Hör Fresh Prince I Bel air i bakgrunden...För tyst när inte tv:en är igång....

Fruktansvärt ont i mitt huvud idag, Vet inte vad jag ska göra för att bli av med min huvudvärk har haft det mycket nu den senaste tiden inte alls kul...

Sitter just nu och läser lite dikter ur min lilla diktbok...Riktigt underbara dikter....=)

Nä ska gå och slänga mig på soffan en stund....
Hörs imorgon

Peave Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0