I’d rather know what you’re thinking — even if what you’re thinking is insane.

Hej....

Måndag idag.....

Har haft hyresvärden här idag...Hade översvämning igen i badrummet. För toaletten började läcka ffrån baksidan igår. Men nu har de äntligen ordnat det så nu slipper jag oroa mig över det....

Var även på Färsiga idag och skrev på nya papper på att jag ska läsa på komvux igen till hösten blev fyra nya ämnen till hösten så det ska bli jätte bra...Toppen...

Kom nästan precis in från min promenad med Frida...Riktigt mysigt att gå ut och gå...Nästan daglig rutin. Och det bästa idag var att vi missade precis regnskuren...=)

Sitter just nu och koller på lite tv men hittar inget bra att kolla på mest skit på tv:en en måndag....Så det får bli lite Zappande istället....

Såg senaste avsnittev av Grey's Anatomy innan idag..Och vilken jäkla katastrof...Förstår mig inte på de som skriver serierna de ska alltid hitta på sådanna skumma saker och aldrig bli som man vill....

Jobbade i lördags på tosselilla...Skit mycket folk men det var jätte roligt..Många nya trevliga anställda som man kan lära känna...Fast det var mycket folk så hade man trevligt och hälsade på alla...=) Men det är tur att det inte är så många personer varje dag för då hade man arbetat ihjäl sig..Men roligt hade vi i alla fall..=)





Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0