When I see your face (face, face) there's not a thing that I would change. Cause you're amazing just the way you are. And when you smile (smile, smile) the whole world stops and stares for a while.

Hej!!!

Onsdag idag!!!!

Idag har man varit och fikat med Frida, Sen blev det några affärer på Burlövs Center sedan blev det Ikea, En mycket lyckad dag får jag säga...Blev tyvärr inget handlat på ikea men nästa gång kanske har ju ansökt om Ikea Family nu.....Vi var även ute i skogen lite ute hos mamma och tog lite kort, Riktigt mysigt va det...

Sedan kom man hem och fick läsa skit skumma kommentarer på ens facebook, förstår inte hur du kan skriva så, så skriver man verkligen inte överhuvud taget, du fattar väl att folk ser sådant men inte det inte....

Känner mig inte så pigg i jämna mellan åt, har för mycket att tänka på och för mycket att göra, Hinner aldrig med allt, men jag får försöka....

Sitter just nu och letar lite lägenheter nämre mamma&pappa och även närmre alla andra visst sjöbo är inte så långt ifrån men är lite trött på att sitta själv hela veckorna vill ha någon att träffa och snacka skit med och alla de är antingen i veberöd eller någon annanstans. Så någon som vet om det finns några lediga lägenheter i veberöd??? Helst marklägenheter men om det finns andra så är det också givetvis godtagbart bara jag kommer nämre alla..Men blir nästan knäpp av att inte kunna gå ut som jag vill och göra som jag vill ute....

Sitter även och gör en inköpslista på Ikea, Såg tre stycken skit fräcka lampor idag som jag gärna vill ha, har en redan i röd men vill ha en stor i vit och två små....Mycket fräcka julsaker på ikea också enligt mig hade det kunnat vara jul hela året så mysigt med alla julsaker och julbelysningar...Men älskar ju även solen så varför inte jul med mycket sol=)

Precis sett senaste avsnittet av One Tree Hill och Life Unexpected, One tree hill var precis som de brukar bra men ibland känns det som man hade kunnat skriva avsnitten själv. Life Unexpected slutade konstigt denna gången också precis som vanligt, de slutar konstigt varje gång...

Peace Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0