I'm not ready and, I'm not even close, I'm not like the rest No, i ain't like most So don't hold your breath And don't count to ten. I'm still messing up Gonna do it again.

Hej Hopp!!!

Lördagen den 7 Augusti: Var vi på Björka Loge, Jag ,Anette & Jonas, Tim, Gabbe och hans tjej, Där hade vi skit kul, Dansade till scotts och dansade inne på discot, Mycket trevligt tack för den dagen...=), När man kom hem var man mycket trött i ben och i kroppen men kul hade vi....

Söndagen den 8 Augusti: Tog man det jäkligt lugnt för man mådde inte så bra efter björkaloge, Allmänt piss mådde man, Orkade inte laga mat så det blev hämtmat, och gud vad gott det var när man hade piggnat till lite ;).

Fredagen den 13 Augusti: Fredagen den 13 jajamen, Hade hoppats på att få mina pengar men de kom inte förrän på måndagen så det var verkligen otur.

Lördagen den 14 Augusti: Har även varit på liseberg med Henrik, Tim, Persson & en massa arbetskollegor till persson, Vi hade jätte kul så tack alla för en mycket trevlig dag....Åkte till och med Uppsvinget för första gången. Och jag åker aldrig mer den, Men jag provade i alla fall, Henrik lurade även upp mig i Höjdskräcken och mina vänner åk aldrig den, Paniken spred sig innan jag ens gick upp i karusellen men jag gjorde det för dig Henrik, Glöm inte det...;) Vi åkte Kållerado och vem blev blötast av 9 personer, Jo just det Jaaag, båda gångerna helt dyngsur inte allt kul sen frös man men det var kul..=)...kte sagoslottet med Tim alla andra idiotförklarade mig för jag ville åka sagoslottet men det är faktiskt trevligt och mysigt..

Måndagen den 16 Augusti: Åkte vi till Burlövs Center för att handla kläder till Joakim & Mikael Joakim fick även en ny snygg väska nu inför skolstarten. Han började ju 6:an och allt, Riktigt stor bror man har....

Tisdagen den 17 Augusti: Åkte jag och Mikael in till Nova för att Shoppa loss, Det var riktigt trevligt, Det blev så mycket som ett x-box,2 par leggins, ett linne och en underbart skön tjock tröja som jag ska leva i nu...=), Joakim började även i skolan idag, Inte så roligt för honom men han tyckte det var kul att träffa sina kompisar, dok inte så kul att de började med en tyst minut för lilla Niklas, Jag tänker på er Helen varje dag.

Onsdagen den 18 Augusti: Var det möte på komvux som gick jätte bra samma möte som förra terminen så det var inget ovanligt..

Torsdagen den 19 Augusti: Personalfest!!!! Wiiee.....Det var jätte trevligt åkte med Elin in till Ystad vi hade jätte mycket att prata om på vägen in ;), Personalfesten var också mycket trevlig med god mat, trevligt folk, lekar och massa bra musik och massa pratande med allt och alla...Mycket Mycket trevligt får jag säga...

Fredagen den 20 Augusti: Födelsedagsfest för Jonas(Beaver) Jätte trevligt måste jag säga, Tack för att jag fick komma och hoppas du blev glad över presenten....
Igår såg jag också Eclipse för första gången, Och jag säger bara Gud vad bra...Kan knappt vänta på nästa film....

Lördagen den 21 Augusti:  Idag fyller Lilla Linus år, Grattis Grattis!!!! Hoppas du fick en underbar dag Linus…..

Söndag den 22 Augusti: Tosselilla stänger för säsongen, Lite sorgligt faktiskt att man inte träffar gänget längre men det kan man ju göra ändå, Blir säkert skit bra.

Måndagen den 23 Augusti: Idag börjar jag plugga för fulla muggar, Ska läsa upp mina betyg i Svenska B, Filosofi A, Project Arbete, Historia A,Datakunskap, Så håll tummarna för mig....

Onsdagen den 25 Augusti: Åkte till Malmö festivalen med Linda, Josse och Malin, Vi hade skit kul, Fast Linda fick en frisbee på näsan det gick bra den blev blå men hon lever, Tackar gudarna för det… Vi såg Rasmus Seebach, Han var grymt bra den mannen..

Lördagen den 28 Augusti: Dags för Lindas årliga Kräftskiva, Jag tackar Linda för en helt underbar kräftskiva, Verkligen toppen.

Fredagen den 3 September: Sverige vann mot Ungern idag. Med 2-0 och Grattis Grattis en underbar seger. Som vanligt såg man matchen=), Väldigt stolt över dig som gick och la dig ifrån en fotbollsmatch det har nog aldrig hänt så länge jag känt dig…

Måndagen 6 September: Idag är det måndag och det har varit en helvetes måndag, alla tankar till dig, Det jag inte fattar är att vart fan är samhället på väg egentligen har alla tappat förståndet varför ska man hålla på som idioter och monster, Det enda man ser i dagens samhälle är mord & våldtäkter överallt, Jag fattar inte att han kunde göra så, Han ska dö, hade det varit lagligt i Sverige att mörda någon så hade jag gjort det jag lovar…. Men varför inte alla andra kommer ju undan med mord eller våldtäkter så varför kan inte jag komma undan, År 2010 kommer gå till historien det är det året jag har mått allmänt skit, det har hänt alla någonting, antingen sjukhusbesök, olyckor och jag är allmänt trött på läget just nu hade lätt kunnat lägga mig ner och gråta men det hjälper inte alls, Pratade med en vän idag, du har alltid funnits där för mig och jag tackar gudarna för att jag har dig, det han sa var att tänk positivt det har inte hänt dig något, Och det är sant det har det inte, det är jag otroligt tacksam för men till alla som har haft samma helvetes år är jag inte lika tacksam vill att alla ska bli bra och att allt ska fortsätta vara bra…

Tisdagen 7 September: Sverige – San Marino, Och sverige vann med 6-0, Yees, En underbar seger, Roligt att se en sådan match med mycket mål…=)

Torsdagen den 9 September: Ikea med Mamm,Pappa&Mikael, In handlade en ny tvbänk och speglar till min hall, De kommer bli jätte bra när de väl kommer upp…Har även fått en jätte fin tavla av Frida, Det kommer bli skit snyggt….Fick även en klocka av Frida när hon kom hem från Kreta, Otroligt snygg i Rosa såklart…=)

Fredagen den 10 September: Firade farfars födelsedag, Henrik,Jonas var där men de hade brått till matchen mellan Veberöd och Torn. Lisa och Tommy var också och hälsade på kära farfar….

Lördagen den 11 September: Idag är det den 11 September, man undrar lite vad som ska hända idag, Man hoppas ju på att inget händer, Men med detta året som varit kan man inte vara helt 100% säker på det…Håll tummarna att ingenting händer….=)



Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: Mikael Redman

Hej Kicki!

Läste lite här ville smita in o ge dig en kram en stor kram för den du är. Finns alltid här för dig vad som än händer i livet så har du alltid min vänskap. Sköt om dig kramar från Mikael.

2010-09-11 @ 15:27:25
URL: http://wolfmicke.blogg.se/
Postat av: Rex

<3

2010-09-15 @ 16:12:35
URL: http://springerlife.blogg.se/
Postat av: gissa vem?!

Halloj vännen! Väntar på en spännande uppdatering på detta... har själv varit dålig på att uppdatera men nu får detta vara slut... hihi hoppas vi syns snart! Pussa

2010-10-14 @ 23:11:57
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0