All day long thought that we still had a chance Letting go, this is the end of romance Broken hearts find your way Make it through just this day Face the world on your own Life will go on, life will go on

Hej. Januari och Februari Blogg..Enjoy!!!


1 januari

Idag skickade vi upp Flying Lanterns för att fira mamma&pappas 20åriga bröllops dag. Och resten av dagen har varit väldigt lugn det är ändå dagen efter nyårsafton.


2 Januari

En väldigt lugn söndag. Inte så mycket att hitta på och man orkar inte så mycket nu efter jul och nyår men ibland är det skönt att bara ta det lugnt.


3 januari

Måndag idag. Blir att söka lite jobb och så, så man inte blir utskälld av lilla arbetsförmedlingen.


9 Januari

Idag åkte Per till Västerås med sitt nya jobb, för att utbilda sig. Och han är borta en hel vecka sen kommer han hem igen på fredagar och är hemma över helgerna sen åker han igen på söndagen.


10 Januari

Idag fyller Farmor år. Grattis Grattis. Och idag har jag varit hos tandläkaren det var inte alls roligt. Han tycker inte om mina tänder för att de är genetiskt dåliga säger han så det är ju jätte skoj. Det gjorde skit ont han lagade ett provisoriskt hål för att han tror det ska rotfyllas inte alls roligt så jag hoppas att jag slipper det så då hoppas jag att nerverna inte är skadade.

Var även hos farmor och firade henne. Alltid lika trevligt att träffa släkten på den sidan. Farmor bjöd på pitabröd med Taco så det var riktigt gott fast jag hade problem med att tugga.


11 Januari

Mådde inte alls bra och det är inte alls bra. Egentligen så var det dags för arbetsförmedlingen men jag fick sjuka mig. Hade maginfluensa så jag tror det var vinterkräksjukan.


12 januari

Mår fortfarande inte bra. Så det blev ingen mässa i ystad som var planerat.

13 Januari

Torsdag idag. Idag var jag på arbetsförmedlingen och fick min lapp om utvecklingsersättning påskriven så nästa gång är det den 13:e igen.


14 januari

Fredag idag. Per kom hem ikväll från Västerås en lång tur. Han var väl hemma lite efter halv nio på kvällen så det är lite jobbigt att köra så långt.


15 januari

Idag var vi på Ikea och handlade lite. Blev två ramar jag köpte, Som jag har satt i två t-shirtar i med Kizz på så det blev skit bra.. Nu vill jag bara måla ramarna svarta sen ska de upp på väggen i lägenheten. Kommer bli jätte bra när jag väl fått upp dem. Försöker också hitta den näst sista 3D postern som jag vill ha men hittar inte den för Discshop har inte fått in den än så det är lite dåligt. Men det är bara att vänta får jag hoppas, Vill ju inte direkt beställa den från utlandet.


16 Januari

Per har precis kört så nu är han på väg till Genarp för att hämta sin arbetskollega sen är de på väg till Helsingborg för att hämta någon annan sen bär det av till Västerås de är väl framme ikväll vid 21:00 någon gång.


20 januari

När folk påstår att jag inte vet vad jag pratar om, Fy fan vad jag blir irriterad på sådant. Så jäkla idiotiskt att hålla på så. Jag vet vad det är jag pratar om så håll för fan inte på med mig.


21 Januari

Fredag idag, Idag kommer per hem igen från Västerås.

Idag blev det lite fredagsmys med familjen. Och istället för Cola så blev det Sprite Zero.


22 Januari

Idag såg jag American Sweethearts. En riktigt bra film faktiskt, visst den börjar konstigt men den slutar.


23 Januari

Idag har jag köpt lite nya låtar till mitt Lips. Blev några riktigt bra låtar…..

Idag har jag bestämt att jag ska sluta ställa upp för folk som inte ställer upp på mig. Så alla ni vet vem ni är. Ni andra som ställer upp det är inte er jag är arg på så ni kan vara lugna.


24 Januari

Måndag idag.. Idag gjorde jag inte så mycket sökte ett par jobb i butiker i Lund..Finns inte så mycket att söka men det fanns i alla fall ett par.


25 Januari

Idag fyller Patrik 17år..Grattis säger vi till dig. Hoppas dagen blir som du hoppats…

Annars blir det väl bara en lugn dag.


26 Januari

Idag har jag sett filmen Kangaroo Jack den var väl rätt så hyfsat, inte den bästa film jag sett men ändå rätt så bra.


27 Januari

Har idag sett filmen Tangled och den är underbar den filmen. Älskar verkligen den filmen helt underbar så den tycker jag verkligen ni ska se. Idag var vi på kalas hos Patrik, Han har ju fyllt år i veckan..Var egentligen inte planerat att jag skulle följa med men det blev så ändå. Men det var väl trevligt.


28 Januari

Idag har jag sett filmen The Romantics och den var väl inte sådär jätte bra såg den enbart för att Josh Duhamel var med.

 

29 Januari

Farmor är inlagd på sjukhus hon har snart legat där en vecka, Inte alls bra de letar fram och tillbaka vad det kan vara först så trodde de att det var lungorna och sedan gallblåsan så nu vet de äntligen va det är…

Såg även The Tourist idag och jag tyckte att den var jätte bra… Brukar annars inte tycka om Angelina Jolie men den filmen var faktiskt jätte bra och Johnny Depp är ju så grym.


31 Januari

Idag har vi varit och hälsat på farmor på sjukhuset. Hon såg inte så pigg ut men det blir ju bättre bara de opererar henne snart..Så kommer det bli jätte bra… Grattis Grattis Fia på 30årsdagen...


1 februari

Idag har jag sett filmen Shadow Dancer. Den var faktiskt helt okej inte så jätte jätte bra men helt okej.


2 Februari

Idag såg jag Life Or Somthing like it..Hade inte direkt någon ny film att se så det blev en gammal goding. Vet inte varför jag tycker den är bra men den är helt enkelt jätte bra…


3 Februari

Idag så jag How To Lose A Guy In 10 Day…Hade inte ny film idag i heller men men denna är också jätte bra…


4 Februari

Idag såg jag filmen För Kärleken och den var inte alls bra, Tyckte att det började konstigt och fortsatte ännu konstigare och slutet gillade jag verkligen inte…


5 Februari

Idag såg jag Chasing Liberty ännu en gammal film men som också är riktigt bra…


6 Februari

Såg filmen Life As We Know it för andra gången idag, tycker den är så jätte bra… Den tycker jag verkligen ni ska se…


7 Februari

Idag har jag sett filmen Some Kind Of Wonderful, riktigt bra film fast den är så gammal den är ändå gjord 1987. När man ser de filmerna som är så gamla blir man sugen på att se Dirty Dancing.


8 Februari

Har sett hela Serien Three Rivers och den var jätte bra tycker jag synd bara att det bara blev en säsong men det räckte för mig i alla fall. Han som är med i serien är samma kille som i moonlight…

Idag var det även strömavbrott i och med att det nästan blåste orkan vindar ute.


9 Februari

Idag har jag sett filmen Whiteout och den var faktiskt rätt så bra förutom att den utspelar sig på nordpolen eller något sådant… Kallt som satan i alla fall hon blev köldskadad på sina fingrar så hon fick amputera dem. Usch usch usch…


10 Februari

Har idag sett Little Fockers och den var inte alls bra, Har inte gillat någon av de filmen men jag såg den ändå…


11 Februari

Idag är det dags att se Vampire Diaries. Följer den serien varje fredag och varje fredag blir jag lika förbannad..Vill att Elena ska vara ihop med Damon men det lär väl aldrig hända, Det händer ju inte i böckerna så. Bones börjar bli riktigt bra också hoppas snart att de också blir ihop men det ser också mörk ut men det är en bit på traven Booths flickvän gjorde slut med honom i och med att han ville gifta sig så jag hoppas på han och Brennan.


12 Februari

Lördag idag. Och idag gäller det Melodifestivalen, För idag är det nämligen Daniel Karlsson, Brolle och Christian Walz, tycker alla de tre är jätte bra och Brolle förtjänade att gå vidare. Men jag tyckte faktiskt inte att Sanna Nielsen var någon märkvärdigt men som vanligt hon går vidare bara för att det är Sanna Nielsen.


13 Februari

Söndag idag, ganska lugn söndag farmor kom på besök med Dennis för Dennis behövde klippa sig så pappa rakad av honom håret…. Annars har det inte hänt så mycket per åker tillbaka till Västerås han börjar snart bli klar verkar det som.


14 Februari

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Och idag ska jag till arbetsförmedlingen Jippi eller inte… Men det gick bara bra det också. Annars inte så mycket städade lite hemma i lägenheten och så. Ringde även ett jobb som jag vill ha så vi får se hur det går med det… Annars så har jag sökt runt en 15 jobb denna månaden och har fått svar från 2 st… Ett positivare svar än det andra.


15 Februari

Idag såg jag filmen Burlesque och den var faktiskt helt underbar, En film med Cher och Christina Augilera, den måste ni verkligen se, En film med allt romantik, musik och drama… Riktigt underbar. Ni måste se den.


16 Februari

Mina batterier i mina mikrofoner till Lips är slut även batterierna i min kamera är slut hatar sådant när allt tar slut på samma gång…Bläää. Måste köpa mig laddningsbara batterier och en batteri laddare någon som vet var man kan köpa Gp Powerbank batteri laddaren??

Idag såg jag filmen A Boyfriend For Christmas. Den var faktiskt också riktigt bra…

Såg även filmen A Season For Miracles och den var mycket mycket mycket bra…


17 Februari

Idag vaknade jag av att det ringde i min mobil och det brukar det aldrig göra..Det var lite skumt faktiskt det var en tjej som ringde och frågade om jag kände Marcus och det gör jag ju för hon behövde låna en björnsax så visst de frågade efter numret och de fick det, Hoppas att det löste sig, kändes bara lite skumt. Men men..Idag blev det att kolla på Sveriges värsta bilförare. De är helt otroliga i de programmet men men.

Ska snart förlänga mitt abonemang på mobilen och funderar mellan dessa telefoner…Vad tycker ni??? Vilken??

Peace Out!!!!

Kommentarer
Postat av: Camo

av alla de där skit mobilerna tycker jag du ska välja HTC

2011-02-17 @ 23:35:56
Postat av: Sofie

Va många filmer! bra med lite tips :D Burlesque är så bra tycker jag! :D

2011-04-10 @ 12:45:01
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/
Postat av: Sofie

Tack så hemskt mycket! :D

Jag ser verkligen fram emot att få se den filmen med Kellan! Det var jättekul att läsa denna listan på alla filmer du hade sett ;)



1000 tack! :)

2011-04-10 @ 21:08:06
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0