Brinn så länge du lever,Låt ingen få släcka din glöd,Brinn så vi alla kan se dig,Brinn så vi alla kan se dig!!

Hej....

Hur är det med alla??? Med mig är det snuvigt och lite trött men det går nog över ska ni se.....

Nu har det varit julafton och så alltid lika trevligt...vi hade en mysig hemma kväll med Kalle Anka, Julmat,julklappar och svensson svensson....Jag fick en kofta av farmor riktigt mysig och varm...Fick smyckesskrin av mamma till alla mina juveler...Fick ett biokort av jonas alltid trevligt ska bara bestämma vad man ska se för något...

Satt och funderade igår och kom fram till att jag mår bäst själv just nu i alla fall...Men alla vänner är välkomna...=) Behöver så många jag kan få...

Igår var det julmiddag hos farmor&farfar alltid lika trevligt, God mat och trevligt sällskap jonas&oscar är alltid trevliga....Drack också lite igår farfar bjöd så det var trevligt farmor körde oss hem sen...alltid kul att dricka med jonas.....Är lite trött på ens så kallade vänner...Blev helt attakerad igår hos farmor av vissa folk...Och jo man kan ta sitt körkort på tio körlektioner det är fullkomligt bevisat....Ha Ha Ha

Imorgon fest i sjöbo hos Nutte&Camo...alltid trevligt med känner mig inte så pigg på det är ju förkyld och så...och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig...

Just nu är man lite uttråkad inte alls kul men det blir säkert bättre...

Har laddat ner lite musik Pink,Beyonce,The Killers, Darin,Scotts.......

Har laddat ner det nya msn och inte så stor skillnad men har i alla fall laddat ner den.....Försökte även ladda ner tokiki men det gick inte att ladda ner hade behövt det programmet men det får vara så....

Peace Out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0