You thought I'd be just like the rest,Waiting for you to come back round,But boy, you should have seen that,I'm nothing like them, & I left long ago......

Hej...

Söndag idag....
Har nästan precis ätit middag det blev lasange som jag gjorde...Alltid roligt att laga mat...

Har också bytat rum idag fick ett lite mindre men det blev mycket mysigare i ett litet rum....Så nu har jag stor säng och en stod tv i ett litet rum får inte plats så mycket mer i rummet nu.....

Jonas kom och hälsade på idag alltid lika kul...Han hade nog tränat innebandyn för han kom klädd så....Alltid kul med sällskap de kommer annars inte så många....

Kevin har åkt hem idag också det är ju söndag och de är egentligen bara här på helgerna men de var ju har nu i veckan men veckan som kommer skulle de vara i malmö....

Fest igår hos Nutte&Camo alltid trevligt...Jag gav deras julklapp till dem ett vin set med öppnare,kork,hällpip och sådant....OCh jag fick ett par jätte fina öronhänge...=)

Nu på onsdag är det Nyårsafton vi ska ha lite besök av moster med kusiner alltid trevligt....Men hade varit kul att umgås alla vänner med fet fest....

Just nu är det ganska lugnt...Har precis blivit färdig med allt med att ha bytt rum....Har en tavla till som ska sättas upp annars inte mer...

Har dödlig huvudvärk men jag hoppas den går över när jag ska gå och lägga mig....Håller tummarna....

Just nu tittar jag på CSI det går på femman....

Peace Out.......

Kommentarer
Postat av: Marcus

Verkar som att du är dukrig på att laga mat. Hoppas du trivs bra i ditt nya rum. Hoppas du inte fryser nu när de e så kallt. Puss och kram

2009-01-06 @ 00:11:26
URL: http://beddinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0