A friend is the person who knows all about you and still loves you.

Hej....

Måndag idag....Inte trött än så jag tänkte sätta mig och se en film lite tråkig att göra det ensam hade varit mysigare med någon men det kommer en dag det också....Såg precis Ellla den fortrollande och slutet på coyote ugly två riktigt bra filmer man inte sett på evigheter....Men det värsta är att jag inte är trött så jag orkar inte gå och lägga mig....

Hade fest i lördags Födelsedagsfest var en riktigt grym födelsedagsfest med vänner&släkt....En toppen kväll verkligen jag tackar alla så jätte mycket för alla fina presenter riktigt roligt att ni kom tack så mycket allihop...Ni har en speciell plats i mitt hjärta...Love You All....Blev jätte glad att de flesta kom till mig tänkte anordna en sådan här fest igen och jag hoppas att alla kommer då också....


Alexandra,Milot&Frida


Jag,Frida&Anders


Sofie&Jönsson


Tobbe


Sofie&Fia


Sara&Henrik

Imorgon kommer familjen hem från tydinge de har varit där i en hel vecka så det är på tiden att de kommer hem...Verkligen skönt att de kommer igen har saknat min lilla Kulting Joakim....

Imorgon är man ledig har varit ledig sen i torsdags så det har varit ganska skönt har ju haft en del att göra...Åkte ju till skene på torsdagen direkt efter jobbet med underbara Frida...Hade det skit trevligt...Vi sov över hos fridas föräldrar och hade skit kul har verkligen hittat en underbar vän i din frida....Och på fredagen gick vi på gekås hade också skit kul och handlade faktistk för 1100 så det var verkligen behövda saker, Byxor,tröjor,trosor&bh..Så nu är man hel och ren och skit snygg,.....=) Handlade också lite till mina bröder&pappa, kalsonger och strumpor...

Kevin var här innan idag och hjälpte per med spotify så hjälpte jag linus med spotify så nu kan Linus roa sig med spotify också...Och alla andra som behöver hjälp jag finns här om det är något.....Hjälper gärna till...Känner mig som en höns mamma men det är ju lilla frida men enligt alexandra är jag ankmamma...SÅ det är toppen att veta att de tycker om att jag bryr mig....

Puss Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: frida

Hej min lilla söta!

Blir rörd när du skriver så, du är verkligen en sann vän och jag kommer aldrig att släppa dig! Är SÅ glad över att ha dig, hoppas du vet de?! nästa Gekås tur blir väl till hösten, då kan vi göra samma sak igen haha. Mina föräldrar hälsar så gott och tycker att du är en härlig och go tjej.

Puss och kram

2009-08-05 @ 11:17:21
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: frida

Själklart gör vi de hehe, vi tar sista minuten då...eller nått. Klart att du oxå ska få flyga mohahaha.

hämtar dig vid bussen i morgon. Puss och kram

2009-08-13 @ 08:27:23
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0