Stand Up For What You Belive In, Even If It Means Standing Alone!

Hej....
Vecka sedan jag skrev sist och då hade man varit på tosselilla och lekt...
Nu har man varit på fest som igår...Släktfest blev faktiskt lyckat riktigt kul faktiskt...

Har även börjat på arbetsförmelingen igen tillbaka till den hårda verkligheten men ett måste men ska inte bli kvar i ystad från och med den 12:e september så då är man tillbaka i sjöbo igen så slipper man åka så långt och länge....Även natalie slutar den 12:e september....

Mikael har börjat gymnasiet otroligt skönt att han kom in så han kan få göra det han vill nämligen att gå transport...=)

Har köpt en ny digitalkamera och är riktigt nöjd...=) Köpte den igår...=)

Har börjat titta på serien True Blood den sänds på svt1 varje onsdag kl 22:00 en riktigt bra serie..Och snart börjar de nya avsnitten på bones också så då sitter man som klistrad vid tv:en...

Frida hon är utomlands med sin blivande man...Haha...Hoppas ni har det mysigt och solar och badar för mig också....=)

Linus fest är fram flyttad tills den 26:e September för det är nämligen personalfest den 5:e september vet inte hur jag ska göra med det...inte riktigt kul om inte lilla frida ska dit...Och sedan är ju scotts på björka igen den helgen så jag vill verkligen dit där igen men men får se om det är någon annan som ska dit....http://www.bjorkaloge.se/

Har fått rätt på min dator så bra det går...Msn funkar fortfarande inte men fick ett annat program av Omid Pidgin
funkar bra men saknar msn lite men det får vara så det verkar inte gå att ändra på....
 



Puss Puss På Er

Kommentarer
Postat av: Linda

VAAAAAAAAAAAAAAAA, MEN JAG SKA JU DIT?! Duger inte jaaaaaaaaaaaaaaag? FYFAN KICKI, FYFAN! Hehehehe ;)

2009-08-31 @ 11:15:32
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

Det borde nog finnas någon annan som du kan lifta med. Var bor du? Sjöbo?

2009-09-01 @ 08:19:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: friida

Hallojsan! Nu är vi hemma efter en vecka. ganska så skönt att komma hem till en riktigt säng, istället för att sova på ett betongblock!

Får se om vi går på personalfetsten?!! tänkte bara höra med dig lilla vännen om inte du och jag kunde dra till liseberg någon helg, vi har ju fortfarande korten HAHA så tar vi med alexandra oxå, om hon vill. Vi kan nog stanna hos mina päron du vet...de brukar aldrig vara några problem!



Kramar / friida

2009-09-02 @ 10:45:22
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så mycket! Ja, jag har gjort allting själv. Din blogg är också jättefin!



Ska du och Frida på personalfesten? ;) Jag, Sara och Isabelle vet inte riktigt om vi ska. Känns som att ingen annan ska?

2009-09-04 @ 13:59:01
URL: http://mandiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0