"Even if we never talk again after tonight, please remember that I am forever changed by who you are and what you meant to me"

Hejsan Svejsan....

Har nu skrivit en lista på saker som jag behöver och vill ha till lägenheten, Och det är ganska mycket, Riktigt mycket så det kommer bli jätte dyrt...Shit...

Här kommer behöver listan.


Dammsugare

Bestick

Kaffekokare

Vattenkokare


Soffa

Hampen Matta

Grytset

Gardinstång

Duschdraperi

Vill Ha Listan!!!


Badrums matta, Asia


Handukar, Asia


Fönsterlampor

Påslakan Antingen Rött eller Blått är kluven

Draperi

Dra På Lakan


Tror det var allt....=)

Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

hej lilla du... ser nu din lista. Du valde ju samma bestick som vi(de är jättebra och sköna) samma kaffebryggare och samma matta... hm... försöker du härma oss??! skojar men ärligt Kicki, du dricker ju inte änns kaffe!? är det verkligen de första du behöver, sen en vattenkokare... du fanns väl spir i lägenheten om jag inte minns fel. Pratade även med mamma och pappa, om du vill ha fotöljerna så kan du få dem. Dom blev jätteglada att bli av med dem.

hoppas allt är fint annars denna härliga fredagskväl.... vet att du inte kommer gilla mig för vattenkokaren nu, men de är okej att bli galen på mig ;) puss och natti natt!

2009-12-11 @ 22:45:22
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: frida...igen

förresten...vart hittade du draperiet, de var snyggt =)

2009-12-11 @ 22:48:42
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0