Like a child's infinite dreams,is the endlessness of love.

Hej....

Alla Hjärtans Dag i lördags.....=) Alltid trevligt.....Fick ett alla hjärtans dag kort riktigt sött min bror hade gjort det i skolan i rött och massa hjärtan riktigt glad blev jag....=)
Fick också ett alla hjärtans dag sms av min farbror som jag absolut inte vill ha men men jag försöker ignorera honom...Men men....

Fredags var det Let's Dance.....Och Kitty åkte ut lite tråkigt faktiskt för hon har blivit riktigt duktig..Jag hade hoppats på att Carl Jan skulle åka ut men inte det inte...Men men blir säkert bra...

Malmö Redhawks vann vann mot Aik med 6-2 riktigt grymt.....Ska gå på hockey den 20:e med andreas,markus,sandra&camo.....

Lördags var det Melodifestivalen och mikael&joakim musiklärare har skrivit en låt till Cocie And The Beans...Det gick inte så bra för dem men men....

Fick mina böcker igår så jag får kanske ta och börja på någon alltid kul att läsa.....Läste slut en idag till mikael som han behövde hjälp med så jag ska berätta för honom vad den handlade om....

Har provat att ringa tandläkaren idag för att beställa en tid men de hade stängt idag...Fan också..Men men får prova imorgon...

Har också beställt tid til klippning så det ska nog bli bra det också.....Får vi hoppas.....

Kevin är här just nu och ska vara här hela veckan så...Detär ju kul för mikael att han har något att göra...

Mikaels klasskompisar ligger och busringer till oss hela tiden så Per&Beaver tog och körde ner och kollade dem men de såg ingen...

Sitter just nu och kollar The sims hemsida alltid kul att spana runder där......(www.thesims.se)

Vill så gärna tatuera mig men vet inte vad jag ska göra för något så jag får fundera på det samtidigt som jag sparar pengar till det...

Håller på att ladda ner Veronica Mars de camo laddade ner till mig fungerade inte så jag får försöka själv...

Såg filmen Grind igår med joakim&Mikael en skit bra skejting film...Riktigt rolig också....

Riktigt kallt ute men det är fint ute när det är så ljust med snö......

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag kanske blir en längre blogg senare i veckan eller något....

Peace Out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0