Love is always open arms. If you close your arms about love you will find that you are left holding only yourself.

Hej....

Just nu sitter jag och kollar in lite digitalkamera vill så gärna ha den rosa jag har hittat som har lagt upp bild på i förra inlägget....Är så förälskad i den kameran...Så jag måste börja spara eller något..Får se hur jag gör...Blir säkert skit bra...

Idag har det varit arbetsförmedlingen aldrig kul men det får gå det också det varade bara en timme idag så det var ganska så skönt..Vi gick bara igenom våra läxor till idag och sedan fick nya sen var det bussen hem igen....LÖNT...Började på en ny bok på vägen hem så helt slöseri va det inte..Pratade också lite med daniel lilla Charmtrollet...=)..Alltid trevligt...
Och sedan efter det så åt man så kallat frukost klockan 12:30 sen frukost men men...Sedan satt man vi dator och spanade lite...Sedan kom joakim vid 14:00 så då spelade vi singstar ungefär till nu eller rättare sagt såg Vänner i mellan...Sen en svensk mini serie som har gått som hette Stormen lite skum serie men helt okej annars...

Nu ikväll blir det nog en film eller en bok kanske fortsätter på den jag började på innan idag....Boken började riktigt bra så det kanske blir den eller filmen som Camo brände till mig the secret life of bees......Vi får se vilket humör jag är på när jag ska gå och lägga mig..=)

Försöker hitta en film This time Around men den finns tydligen inte någonstans..jag som tyckte den var helt underbar men jag hittade ju den också mitt i natten så den var inte slut förrän 04:00 så det är väl bara jag som såg den...

Har set att man kan göra egna design till sin blogg...Är det någon som kan det??? Som vill göra en till mig tar emot alla förslag hade blivit fin om man hade haft en egen design...

Har sett filmen Eagle Eye och den är skit bra....Det är med han i transformers Shia LaBeouf..Den rekomenderar jag verkligen.....

Har också installerat Telia Smart idag så nu är internet snabbare och trådlöst riktigt bra..så nu kan man koppla tv,x-boxet och övrigt till nätverker riktigt fiffigt..=)

Funderar på att ta bort min lunar....Vad tycker ni???? Använder ju inte den så mycket så varför ska jag ha den...använder ju facebook så mycket mer så om folk vill ha tag i mig så finns jag på facebook och på msn så det är ju egentligen ingen förlust....Jag vet inte...

Peace Out......

Kommentarer
Postat av: andreas

de e ente så att du gillar rosa? hehe. ja dem kameran blir nokk br jag har en 8 megapixlars o den tycker jag de blir perfekta bilder me. ha de

2009-02-16 @ 00:14:26
URL: http://tostorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0