Du hade mig, mitt hjärta och mitt liv...Du såra mig, du krossa mitt hjärta och förstörde mitt liv!

Hej....

Hur är det med folk idag???? Med mig är det bara bra...

Igår var jag varit ute och sprungit lite....Och spelade ett nytt spel som per laddade ner till mig igår Dungeon Keeper faktiskt ett roligt spel och skit gammalt rekomenderas egentligen att spelas på windows 98...Så det är verkligen ett under att det fortfarande funkar.....

Internet segar sig här hemma sen transformatorn till routern pajade så det går inte att ladda ner så mycket mer men det är ju faktiskt rätt bra egentligen för snart träder lagen i kraft och då ska vi inte ladda ner alls.....

Såg också även Into the blue igår....åhhh paul walker i badbyxor..åhhhhh

Har fått en beundrar efter mig tydligen en efterhängsen jävel....Men men han får gärna tråka ut sig genom att skicka och bete sig som en ännu mer idiot....Helt ofattbart hur kan man ens bete sig så och ens ha mage till att skicka...Jag bara undra om verkligheten är på väg dit så snälla mörda mig......

Får lite sms varje morgon av johanna alltid lika trevligt fick två roliga historier imorse......

Imorgon ska man åka och handla present till camo med andreas och marcus tobbe kunde tydligen inte följa med...Så det får bli utan honom...tänkte också köpa mig en snygg tröja men jag vet inte allting är så jävla dyrt....

Och sen är det ju arbetsförmedlingen på måndag och det måste man ha pengar till också....Ett rent helvete det med bussarna...36kr till sjöbo och 36 kr hem...Och sedan tar de 36kr här ifrån till veberöd och det är fan bara 3km...Helt sjukt....

Sitter just nu och väntar på att jordan rättsläkare ska börja näst sista avsnittet idag och det sista är väl på måndag tror jag om det inte är imorgon har inte riktigt koll...

"Att ha en otrogen tjej
är som att tappa en glass,
man kanske fortfarande tycker om glassen
men man ska aldrig plocka upp den igen
för det vore ju så jävla
äckligt"

"En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal."

Flickan På Norra - Norra Läktaren

Flickan på Norra
Hey, du gör mig galen
Kom och trösta mig
Efter slutsignalen
Vi skiter i allt
kom med till varma sängen
Vi glömmer den missade poängen...

Match igen på Stadion och spelet hackar
Framför mig en klackturist som bara står och snackar
"Vafan är det som händer?" tänker jag och lackar
Vi suger hela laget - både anfall och backar
Men då, i eländet, i allt fjävla skeende,
lyser hon upp min värld med sitt varma leende
Jag skiter i spelet - vi har redan förlorat
och ser på hennes läppar som är så jättestora att
man bara vill kyssa dom och leka med hennes tunga
hon ser så het ut när jag ser henne sjunga
Hey, darling, jag är kär för första gången
för dina vackra ögon bara skiner i betongen

Flickan på Norra
Hey, du gör mig galen
Kom och trösta mig
Efter slutsignalen
Vi skiter i allt
kom med till varma sängen
Vi glömmer den missade poängen...

I med- och motjuck tillsammans, lilla stumpan
Jag vill vara stolen där du sätter den där rumpan
Du verkar vilja ha mig, kom hit så ska du få det
trycka in ribban i ditt straffområde
Hey, bara skämtar, jag är varsam lilla fröken
Du kommer inte gråta när jag visar dig löken
Jag är som en Zlatan, jag kan alla finter
och ger dig en sommar när ditt hjärta är vinter
Jag är DJ DiSS från Norra Läktaren-kollektivet
och jag är den lycka som fattas dig i livet
Bara till dig, baby, jag skänker denna sången
för dina vackra ögon bara skiner i betongen

Flickan på Norra
Hey, du gör mig galen
Kom och trösta mig
Efter slutsignalen
Vi skiter i allt
kom med till varma sängen
Vi glömmer den missade poängen...

Vill bara ropa: "Hey, du - vi ses i parken"
och lägga ut en filt och hångla ner henne på marken
Flickan på Norra, dina bröst är så stora
Kommer du tillbaka igen fast vi förlora'?
Du är så vacker, baby, att jag får värsta bången
när dina vackra ögon bara skiner i betongen 

Peace Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0