Look after my heart. I've left it with you!!!

Hej....

Idag är det söndag....Alltid trevligt med söndag eller inte söndagen är den sämsta dagen på hela veckan...Riktigt död dag,dagen innan många, dagen innan ny vecka usch....

Men ska inte klaga veckan som kommer ska faktiskt bli rätt skoj....På tisdag är det Kräftskiva med Tosselilla Gänget ska bli riktigt kul...Måste bara bestämma vad man ska ha att äta men det blir nog räkbaguett tror jag blir en succe speciellt när man inte käkar kräftor....Och sedan är det vollyboll på fredag det är mindre kul förstår inte varför vi ska ta det en fredag men men om inte så får jag åka hem tidigare ska ju vara barnvakt den dagen också så jag får se hur jag gör med det...Men det ordna sig..

Och på Lördag bär det av till Lund till lilla Kära Anette...Ska bli riktigt kul med fest...Och att se SCOTTS...Ska bli skit kul..Och vi blir ju faktiskt rätt många och tydligen ska Christian också komma så trevligt han har man inte sett eller hört av på evigheter...Ska bli ruskigt kul....

Veckan efter det är det Lilla Kickis födelsedag lilla jag blir ännu äldre...Usch...21 låter inte alls bra men det får gå..:ett år ännu visare..Haha....Man lär ju sig av sina misstag sägs det..Haha..

Tänkte ordna en dunder fest den 1:e Augusti så det blir nog skit bra så alla som är bjudna håll tummarna på fint väder så slår vi ihop det med poolparty...Riktigt skoj....Till och med några tossefolk ska komma kommer bli riktigt bra....

Och den 31:e bar det av till Gekås/Ullared ska bli otroligt kul att hänga med dig Frida....Tack så jätte mycket för att jag får hänga med..=)

Tänkte också skriva att jag har slutat lita på er...Så jag hoppas ni vet vem jag menar...Är riktigt trött på att inte veta vad man kan säga utan att andra ska få reda på det....

Och lilla lilla dumhuvud att du inte fattar att jag inte vill ha med dig att göra...Svarar man inte när du ringer eller när du sms/mms:ar så fattar du väl att jag inte kommer att göra det i heller...

Och tack så jätte mycket  Henrik att du sa ifrån...Är evigt tacksam....Riktigt trevligt att stå och se på er på sjöbo marknad riktigt i stöt när du är lite små berusad riktigt kul....

Riktigt kul på sjöbo marknad köpte mig en tröja med Bett Boop på ryggen skit häftig...Born Wild...Och mikael köpte sig en t-shirt med texten Yamaha Winners of the Road...Passar han riktigt bra speciellt när han kör yamaha...

Sitter just nu och Lyssnar på spotify riktigt bra program här finns verkligen allt...=) Skaffa det....

Ska även åka till tosselilla en dag med familjen,henrik,jonas,tim&oscar så det ska nog bli kul...Riktigt riktigt trevligt...=)Får se när det blir.....

Peace Out


Kommentarer
Postat av: friday

Haluu Kicks. Nu är vi nära kräftskivan det är bara timmar iväg ;) roligt inlägg du har "Och lilla lilla dumhuvud att du inte fattar att jag inte vill ha med dig att göra" hoppas personen fattar nu hahah snacka om TRÖG! i alla fall... ska vi åka till Gekås den 25:e eller den 31:a? tänkte att de fortfarande ingen somm vill ta din dag...så vi kanske får tänka om....hm...vollybollen kan ju kvitta igentligen om de är så att vi vill åka den 25:e.... jag menar att vi kan ju volly ändå för vi är ju riktigta proffs eller hur? ;)

Syns ikväll =) puss puss

2009-07-21 @ 08:32:28
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Mikael Redman

Hej vännen!

Vad fin du gjort din blogg :) Du är så duktig så din blogg är så fin att läsa. Har uppdaterat min blogg lite me. Nu har jag semester och njuter för fullt av den och på torsdag bär det av till min vän i Uddevalla i gem dagar. Sen så fyller du ju år också... Har en glädjande sak åt dig som längtat efter:)

Sköt om dig och ha en trevlig vecka du är min finaste vän, kramar från din vän Mikael..

2009-07-21 @ 15:55:46
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0