Cause if you liked it then you should have put a ring on it, If you liked it then you should have put a ring on it, Don't be mad once you see that *he* want it, If you liked it then you should have put a ring on it

Hej...

Måndag idag...Var på arbetsförmedlingen och fick ifyllt mina papper alltid bra så får man pengar denna månaden också...

Funderar över att ordna någon fest nu i juli antingen blir det den 11:e juli eller den 18:e Juli....Så jag hoppas att de flesta kan då....vem kan inte???? Är ju inte hemma den helgen innan jag fyller år för då är jag på björkaloge och tittar på scotts..25 Juli Scotts...=) Som jag också snart ska se på tv...De är ju på Lotta på liseberg....Skit coolt...

Köpte mig ett par riktigt snygga öronhänge idag med skit nöjd och joakim köpte sig en fotboll när vi var i ystad...Så nu klarar han sig verkligen för nu har han säkert 18 fotbollar....

Sitter just nu och pratar med johanna hon ska försöka ordna fest i augusti någon gång, hon ska hyra en lokal och ha fest...Det ska nog bli kul....

Peace Out!!
                  

Kommentarer
Postat av: Frida

Halloj kicki. Låter härlig med en liten fest hehe om man är bjuden vill säga ;) förresten du skulle inte kunna hjälpa mig med facebook någon dag?.. jag suger verkligen på sånt haha syns snart. Kramar /frida

2009-06-29 @ 21:44:03
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: camo

om vi skulle vara bjudna så kan vi ej den 11 o 18 vet vi ej för vi ska åka tidigt till Liseberg den 19. Kram

2009-06-29 @ 22:02:51
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

Tack för att du röstat på Mami Of The Month!

Vänligen kolla in i min blogg den 1 Juli 09 för att se om du är vinnaren av en ny bloggdesign!

[Designen kan du behålla eller ge bort i present.]



Vinnaren av Mami Of The Month presenteras den 1 Juli 09!



MVH MaDDis [Fruktbus]



pssst: Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin!

2009-06-29 @ 22:47:41
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

Tack för att du var med och röstade i Mami Of The Month!

För att se vem vinnaren är av Mammabloggtävlingen inklusive Designtävlingen kika in på min blogg! Kanske var det just du som vann en sprillans ny design!



Psst.. Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin!

http://www.bloglovin.com/blog/779424/fruktbus---ung-mamma-bland-vtservetter

2009-07-13 @ 17:36:39
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0